Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

1, 2, 3...........11, 12.......... 22, 23, 24............ 32 !!!!! .... + ένα δώρο

Πριν κάμποσα χρόνια, γεννήθηκε ένα κοριτσάκι.

Στο κοριτσάκι αυτό άρεσε πολύ να ακούει μουσική...

να γελάει και να χορεύει. 

Χόρευε ακόμη κι όταν άκουγε παράξενους ήχους... 

(κάποτε την είδαν να χορεύει ακούγοντας βροντές και μπουμπουνητά).

Καθώς μεγάλωνε, συνειδητοποίησε πως προτιμούσε να παίζει 

με καράβια, μπάλες, σβούρες, βόλους και αυτοκίνητα...

και όχι τόσο με κούκλες.

Χαιρόταν να ζωγραφίζει, να κόβει και να κολλάει χαρτιά... 

και πάντα ήθελε να φτιάχνει κάτι από το τίποτα.

Της άρεσε να διαβάζει βιβλία...

και να γνωρίζει τον κόσμο γύρω της.



Τα χρόνια πέρασαν, και το κοριτσάκι μεγάλωσε.

Μπορεί να μην είναι πια κοριτσάκι, 

αλλά μέσα του δεν το νιώθει, αν την ρωτήσετε.

Μπορεί να μην χορεύει πια κάθε φορά 

που ακούει μπουμπουνητά, ή βλέπει κεραυνούς...

 αλλά η αλήθεια είναι πως τη γοητεύουν ακόμη.

Συνεχίζει να ακούει μουσική, να δημιουργεί, να διαβάζει βιβλία, 

να γελάει και να γνωρίζει με το δικό της τρόπο τον κόσμο.





Σήμερα, έχει τα γενέθλιά της... 

και θέλει να σας κεράσει ένα γλυκάκι. 

Σοκολατένιο, μιας και η σοκολάτα είναι η αδυναμία της.




Σας έχει όμως κι ένα μικρό, απλό δώρο, κάτι που ετοίμασε για σας, ως ένα "ευχαριστώ" 

για την αγάπη, τη φιλία, τη σκέψη σας και την καθημερινή συντροφιά που της κρατάτε. 

Ελπίζω να σας αρέσει! 



Πίνακας με κοραλλί, πήλινο λουλούδι
(ακρυλικά, αυτοξηραινόμενος πηλός, βερνίκι)


   Όσοι φίλοι σχολιάσετε σε αυτή την ανάρτηση, έως και την Κυριακή, 16 Μαρτίου 2014, θα συμμετέχετε στην κλήρωση για το ανοιξιάτικο πινακάκι. Έπειτα από αυτή την ημερομηνία, θα ανακοινώσω τον νικητή ή τη νικήτρια.

   Αν δεν είστε φίλοι/μέλη του ιστολογίου, θα χαρώ αν το αποφασίσετε να έρθετε στην παρέα μας τώρα. Αν πάλι προτιμάτε να το αφήσετε για αργότερα, αφήστε μου μαζί με το σχόλιό σας ένα όνομα και το e-mail σας, έτσι ώστε να επικοινωνήσω μαζί σας και να σας ενημερώσω εάν κληρωθείτε. 

     Να είστε καλά και σας στέλνω πολλά φιλιά!



88 σχόλια:

  1. Aγαπημένο μου μαιμουδάκι μου έλειψε η γειτονιά μας... πολύ όμορφη και γλυκιά η ανάρτηση σου , ο τρόπος παρουσιασης όλα όσα έγραψες....και οι φωτος που εβαλες..πολύ γλυκιά σκέψη.... χρόνια πολλά , να είσαι πάντα καλά , ευτυχισμένη και οτι επιθυμείς να το αποκτήσεις , πρώτα πάντα με υγεία...είσαι ιχθυς έτσι; γι αυτό συννενοούμαστε τοσο καλά εμείς και οι δυο πλάσματα της θαλασσας :) ευχαριστούμε για το κεραστικό και δική μου αδυναμία η σοκολάτα...πολύ όμορφο το πινακάκι σου...δελφινοφιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου, κι εμάς μας έλειψες!
      Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για τα γλυκά σου λόγια και για τις ευχές σου! Εγώ Ιχθύς, εσύ Δελφινάκι... εννοείται πως έχουμε κοινά σημεία!
      Στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  2. Σου εύχομαι, όσα χρόνια κι αν περάσουν, να παραμείνεις πάντα ένα μεγάλο παιδί, που θα συνεχίζει να γοητεύεται από καθετί γύρω του! Χρόνια σου πολλά, καλά, χαμογελαστά κι ευτυχισμένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ για τις ευχές σου!! Να είσαι καλά! :)

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και από εδώ αγαπημένη μου!!!
    Πολύχρονη υγιής κι ευτυχισμένη!!!

    Κάθε φορά που μαθαίνω κάτι παραπάνω για σενα, σε βάζω ακόμα περισσότερο στην καρδιά μου! Και όποτε μιλάμε προσωπικά νιώθω πολύ οικεία μαζί σου..! Σε θεωρώ ξεχωριστό και χαρισματικό άνθρωπο και εύχομαι ό,τι καλύτερο να το ζήσεις..!! ღღ
    Ευχαριστούμε πολύ για την υπέροχη δημιουργία σου!!

    ΥΓ: Ειδικά στην δεύτερη φωτογραφία πόσο πανέμορφη ήσουν μικρή;; Τυπάκι σκέτο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)))))
      Κατερινάκι μου γλυκό, το ξέρεις πως είναι αμοιβαίο αυτό, ε; Κι εγώ έτσι νιώθω για σένα!
      Σ΄ευχαριστώ τόσο πολύ για τις ευχές σου και για όσα μου έγραψες! Εύχομαι και σε εσένα τα καλύτερα!
      Πολλά φιλιά και την αγάπη μου!! ♥

      Διαγραφή
  4. Ένα κουκλάκι μεγάλωσε και μας έχει μαγέψει με ό,τι κι αν κάνει! Πολύχρονο κι ευτυχισμένο να είναι το μικρό αυτό κοριτσάκι!
    Έλλη μου χαίρομαι απίστευτα που σε έχω γνωρίσει!
    Χρόνια πολλά και καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο χαρούμενη είμαι κι εγώ που σε έχω γνωρίσει!!!!!!
      Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ!! Για όλα!

      Φιλιά πολλά! :)

      Διαγραφή
  5. αααα Ελλη μου χρονια πολλα!
    χρονια πολλα, χρονια καλα, χρονια ευτυχισμενα!
    η αναρτηση σου σουπερ συγκινητικη!
    και το δωρακι σου σουπερ!
    ευχομαι ολοψυχα οτι καλυτερο για σενα!

    φιλακια πολλα και ελπιζω να νικησω. αχααχα

    <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α δε σχολια φωτο και γλυκο.χαχαχαχα
      καλα ησουνα και εισαι κουκλαρα.
      και το σοκολατενιο γλυκο κολαση.

      φιλακιαααα

      Διαγραφή
    2. Κική μου, σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ για τις ευχές σου και για όσα όμορφα μου έγραψες!!! Ό,τι καλύτερο εύχομαι κι εγώ σ΄εσένα!
      Να είσαι καλά, πολλά φιλιά!! ♥

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά όμορφο και φιλότεχνο κοριτσάκι!!!
    Να είσαι πάντα γερή, χαρούμενη και ευτυχισμένη!
    Θερμά συγχαρητήρια για την υπέροχη δημιουργία σου!
    Ευχαριστώ για το σοκολατένιο κέρασμα, η αδυναμία μου:)
    Πολλά φιλάκια
    Πολλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Μάγδα μου, για τις γλυκές ευχές σου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε ο πίνακας!
      Φιλιά πολλά! :)

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος12/3/14, 11:45 π.μ.

    Καλημέρα Ελλη μου!! Χρόνια σου πολλά κοπέλα μου!! Να τα εκατοστήσεις!!
    Να σαι γερή, υγιής και ευτυχισμένη!! Εύχομαι να παραμείνεις δημιουργική για πολλά πολλά χρόνια ακόμα και να σε θαυμάζουμε!!!
    Φιλάκια πολλά και να σε χαιρόμαστε!!!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου, σ΄ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου! Για όλα! ♥
      Φιλιά πολλά-πολλά! :)

      Διαγραφή
  8. Έλλη μου Χρόνια Πολλά και πάντα ευτυχισμένα!
    Ε!ήσουν απίστευτη μπουμπού!φοβερά μαγουλάκια!!
    Εύχομαι να έχεις πάντα έμπνευση και δημιουργικότητα!!
    Υ.γ το γλυκάκι ήταν ό,τι έπρεπε!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ!!
      Εκείνο το διάστημα, ναι, από μαγουλάκια παραείχα, χαχα!!! Αφρατούλα...
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Χρόνια σου πολλά χαρούμενα και δημιουργικά!!! Σου εύχομαι να μείνεις πάντα το μικρό χαρούμενο κοριτσάκι!!! Η σοκολατένια τούρτα όνειρο!!! Είμαι chocoholic!!! Το δωράκι σου πανέμορφο!!!
    Πολλά, πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις τι chocoholic είμαι!!!!
      Σ΄ευχαριστώ πολύ, Στέλλα μου! Και χαίρομαι που σου άρεσε το δώρο!
      Φιλιά πολλά! :)

      Διαγραφή
  10. Χρόνια σου πολλά, Καλά, γεμάτα υγεία και αγάπη.
    Να συνεχίσεις τις όμορφες αναρτήσεις σου, που είναι γεμάτες από όμορφες δημιουργίες...
    Να είσαι πάντα γλυκαμένη όπως το σοκολατένιο γλυκό σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, Ευδοκία!
      Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου! Με συγκίνησες!
      Να είσαι καλά!! :)

      Διαγραφή
  11. τι ομορφες φωτο!!! χρονια σου πολλα και καλα δεν θελω το καδράκι αν και είναι πανεμορφο και ας μην γνωριζόμαστε από εμενα δώρο οι καλυτερες ευχες και υγεια , χαμόγελα και δημιουργικότητα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Νικόλα για τις ευχές σου και για τα καλά σου λόγια!
      Δεν το συζητώ καν, θα σε συμπεριλάβω στην κλήρωση για το καδράκι. Χαίρομαι που σου άρεσε! Μπορεί να μην γνωριζόμαστε προσωπικά ή από κοντά, αλλά επικοινωνούμε μέσω των ιστολογίων μας καθημερινά και σε θεωρώ φίλο!
      Να είσαι καλά και χάρηκα που πέρασες και μου άφησες τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  12. Και εμείς, αυτό το πλασματάκι που γελάει, που ακούει μουσική, που χορεύει (ανεξαρτήτως καιρού!), που δημιουργεί και που λατρεύει τη σοκολάτα, το αγαπάμε τόσο, μα τόσο πολύ!!!
    Χρόνια σου πολλά και από εδώ, κούκλα μου!!!
    Ό,τι λαχταράει η ψυχούλα σου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
    (Α, επειδή η Αριστέα, αποκλείεται να φάει γλυκό, μπορώ να πάρω ΚΑΙ το δικό της κομμάτι??!!!)
    ;-) χαχαχα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ ξανά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι αυτό το πλασματάκι σας αγαπάει πολύ, πιστεύω να το έχετε καταλάβει!!!! ♥
      Σ΄ευχαριστώ πάαααααρα πολύ για τις γλυκιές ευχές σου!
      Όσο για το κομμάτι, σαφώς και ναι!!!! Είμαι σίγουρη πως δεν θα΄χει καμία αντίρρηση!!!
      :)))
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά Ελλη μου,καί από εδώ!!Πολύχρονη!!Μέ υγεία καί αγάπη!!Πανέμορφο τό δωράκι σου,αλλά καί βλέποντας τίς φωτογραφίες,διαπιστώνω τί κούκλα πού είσαι!!Καλό απόγευμα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ, Δήμητρά μου! Για όλα! Χαίρομαι που σου άρεσε το δωράκι! (και οι φωτό μου, φυσικά... χιχιχιχι!)
      Φιλιά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  14. Ωωω ψαράκι;
    Έχεις γενέθλια την ίδια μέρα με τη μαμά μου!
    Χρόνια πολλά, να τα εκατοστήσεις και να έχεις στη ζωή σου ό,τι πραγματικά επιθυμείς!
    Να σε χαίρονται όλοι και να είσαι πάντα καλά με υγεία να μας δείχνεις τις υπέροχες δημιουργίες σου!
    Φιλιά πολλά:**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψαράκι, ναι!!!!
      Να τη χαίρεσαι τη μαμά σου, να είναι πολύχρονη, γερή και πάντοτε ευτυχισμένη!
      Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ για τις ευχές σου! Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  15. Να σου πω αρχικά Έλλη μου πως είσαι μια κούκλα!
    Σ’ ευχαριστώ για το γλυκάκι και θαυμάζω κι επαινώ τη δημιουργία σου!
    Εύχομαι Έλλη μου, οι σελίδες της ζωής σου να γεμίζουν με Υγεία πάνω απ’ όλα!
    Να συμπληρώνονται με συναισθήματα Αγάπης κι Ευτυχίας!
    Να διανθίζονται με λόγια γλυκά κι Αληθινά!
    Να φωτογραφίζονται με μαγικές Διαδρομές!
    Να χρωματίζονται με Επιτυχημένους Στόχους!
    Να διαμορφώνονται Περίτεχνα και Δημιουργικά, όπως άξια Εσύ
    και πολυτάλαντη, εφευρίσκεις ιδέες και τρόπους!
    Χρόνια σου Πολλά καρδιά μου με μια αγκαλιά φιλιά! !:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω...!!! Τι όμορφα, ζεστά, γλυκά λόγια και ευχές!!
      Σ΄ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, με συγκίνησες!
      Να είσαι καλά! Στέλνω αγκαλιά και πολλά-πολλά φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  16. Αυτό το μικρό κοριτσάκι που μεγάλωσε στο σώμα πάντα παιδί να μείνει στην ψυχή!! Την εσωτερική σου ομορφιά την έχουμε γνωρίσει και έτσι σ΄αγαπάμε ,όμως είσαι και ένα πολύ όμορφο κορίτσι και ταλαντούχο.
    Να είσαι καλά με ότι κάνεις η σχεδιάζεις για το μέλλον και εύχομαι του χρόνου να είσαι κοντά στον αγαπημένο σου . Χρόνια πολλά Ελλη μας!!!
    Σε φιλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το κοριτσάκι λέει να μείνει παιδί για κάμποσο ακόμη... καλά είναι έτσι!!!!!

      Σ΄ευχαριστώ πολύ, αγαπημένη μου Νικόλ, για τις ευχές σου και για τα γλυκά σου λόγια! Και ειδικά για τα δυο σου λουλούδια το πρωί... με συγκίνησες τόσο που αφιέρωσες το ένα σε εμένα και το άλλο στον αγαπημένο μου!
      Σε φιλώ με πολλή-πολλή αγάπη! ♥

      Διαγραφή
  17. Πολύ ποιητικό να χορεύεις με τους ήχους των κεραυνών...
    Χρόνια σου πολλά πολυτάλαντη Έλλη μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιητικό δεν ξέρω... λίγο τρελούτσικο πάντως, ναι!!!
      Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ, Ελένη μου!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  18. Χρόνια πολλά κοριτσάκι!!!!!!
    Να είσαι πάντα καλά και να πραγματοποιηθούν όλες σου οι επιθυμίες!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ, Δέσποινα! Φιλιά πολλά! :)

      Διαγραφή
  19. Θεά είσαι αγάπη μου!!!
    Κουκλάκι ζωγραφιστό, να είσαι πάντα γερό κι ευτυχισμένο και πάντα να κάνουμε υπέροχη παρέα!! :))))

    Υ.Γ Παρά λίγο και θα ήσουν τέλεια, αν δε διάβαζες...διαγώνια!!! Βιβλιοφάγε, ε βιβλιοφάγε!!! Αχαχα! Πολλά γλυκά φιλιά ομορφιά μου! Το ΔΩΡΟ είναι τόσο λαχταριστό, σαν από καραμέλα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου , ούτε εγώ έχω χωνέψει ακόμα το διαγώνιο διάβασμά της!
      :)))

      Διαγραφή
    2. :)))))
      Έεεελα... ένας συνηθισμένος άνθρωπος είμαι, η επεξεργασία των φωτογραφιών φταίει, πίστεψέ με!!!
      Σ΄ευχαριστώ Πετρούλα μου για τις ζεστές ευχές σου! Η παρέα είναι δεδομένη... δε γλιτώνετε από μένα έτσι εύκολα!! :)))

      Και απαντώ στο Υ.Γ. σου: Μπορεί το διαγώνιο διάβασμα να μου χαλά την... τελειότητα, αλλά είπαμε: είναι η χαρά του κάθε βιβλιοπώλη!!
      Χαίρομαι που σου άρεσε το δώρο!
      Σε φιλώ με αγάπη! ♥

      Αριστέα μου, πού να σου πω ότι έχω μοιάσει στη μαμά μου... είμαστε δύο που διαβάζουμε έτσι!!!!
      :))))
      Διπλή χαρά για τους βιβλιοπώλες... (για την τσέπη μας, άσε, δεν το συζητώ!!!)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  20. Ανώνυμος12/3/14, 6:52 μ.μ.

    Χρόνια σου Πολλά, γεμάτα Αγάπη κι όλα τα όνειρά σου πραγματοποιημένα!!!!

    Επειδή ξέρω λίγο αυτό το κοριτσάκι, θα μου επιτρέψεις να πώ ότι εκτός από τα μπουμπουνητά απολάμβανε πολύ και τον χορό με το μίξερ, και μάλιστα με φιγούρες ανάλογα με την ταχύτητα!!! ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ!!!!!! <3 <3 <3

    Με πολλή αγάπη
    Αγγελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
      Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ-πολύ!!!! Και σ΄αγαπώ πολύ-πολύ-πολύ!!!!!
      Έχεις δίκιο, το μίξερ το ξέχασα...!!!!
      Φιλιά ατελείωτα!

      Διαγραφή
  21. Να τα εκατοστήσεις γερή και δυνατή σαν τα ψηλά βουνά !!!!
    Και ότι επιθυμείς !!!!
    Φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ, Ράνια μου! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  22. Χρόνια πολλά ,Έλλη,να συνεχίσεις να είσαι το κοριτσάκι που ήσουν,να είσαι γερή και ευτυχισμένη!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ και τις δύο!! Φιλιά πολλά, να είστε καλά! :)

      Διαγραφή
  23. Χρόνια πολλά κοριτσάκι... χιλιόχρονο, πάντα ευτυχισμένο, χαρούμενο και δημιουργικό!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ μου, σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  24. Χρόνια πολλά και καλά Έλλη μου, να είσαι γερή δυνατή και ετυχισμένη!!!! 32 χρονών!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! τα καλύτερα χρόνια σου Έλλη μου είναι αυτά...μωρό είσαι ακόμα και κουκλί!!!! Να περάσεις όμορφα, σε φιλώ γλυκά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρό δεν με λες... 32 χρόνια είναι αυτά στην πλατούλα!! Αλλά το παιδί μέσα μου ζει και βασιλεύει και είναι αποφασισμένο να μην πτοηθεί και να συνεχίσει να το διασκεδάζει!!!
      Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου! Φιλάκια πολλά-πολλά! ♥

      Διαγραφή
  25. Πολύχρονη- Γελαστή- Δημιουργική και ότι άλλο επιθυμείς είναι ευχή μου για τα γενέθλια σου.
    πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ, Χριστίνα μου! Σε φιλώ! :)

      Διαγραφή
  26. Χρόνια πολλά ΄Ελλη, δημιουργικά-εμπνευσμένα-ευτυχισμένα!
    Είναι γνωστό οτι τα ψαράκια είναι οι Νο1 ευαίσθητοι καλλιτέχνες αλλά εσύ ξεπερνάς κατά πολύ τη φήμη τους..
    Εύχομαι να περάσεις τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγελική μου, πόσο χάρηκα που πέρασες!
      Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου και για τα γλυκά σου λόγια!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  27. Γλυκιά μου Έλλη χρόνια πολλά και καλά γεμάτα πάντα με ότι αγαπάς!!!!!!!!!!ιδιαίτερα όμορφη και πάλι η δημιουργία σου!
    πολλά πολλά χαρούμενα γλυκά φιλιά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμυ μου, σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Χαίρομαι που σου άρεσε ο πίνακας!
      Να είσαι καλά, στέλνω πολλά φιλιά και σου εύχομαι καλό βράδυ! :)

      Διαγραφή
  28. Απαντήσεις
    1. Ανταποδίδω την αγάπη ♥ και σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τις ευχές σου, Βαρβάρα μου! Φιλιά πολλά-πολλά!

      Διαγραφή
  29. Αχ γλύκα μου! Τι φάτσα που ήσουν!
    Χρόνια σου πολλά Έλλη μου, ότι επιθυμεί η καρδούλα σου, χαρά να χεις μπόλικη κι αγάπη! Τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)))))))
      Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ, γλυκιά μου!! Στέλνω πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  30. Καλημέρα Έλλη μου,
    χρόνια πολλά και ευτυχισμένα! Να έχεις υγεία και ότι άλλο επιθυμεί η καρδιά σου! Ώστε είσαι ψαράκι ε; :))
    Το γλυκάκι σου φαίνεται πολύ λαχταριστό, ευχαριστώ!
    Εκτός από ευρυματικός, έξυπνος και ευχάριστος άνθρωπος.. είσαι ένα κουκλάκι ζωγραφιστό! Οι φωτογραφίες σου στη διάρκεια του χρόνου είναι υπέροχες, με ωραίο στυλ και άποψη! Τι γλυκό μωρό που ήσουν! :))
    Εύχομαι να συνεχίσεις να μας εμπνέεις και να μας πηγαίνεις πολλές πολλές μαγευτικές βόλτες στα μονοπάτια που χάραξες και χαράσεις!
    Φιλιά πολλά!

    Υ.Γ. https://www.youtube.com/watch?v=wDFZFVAp3Yc&feature=kp ορίστε και ένα τραγούδι που αγαπώ πολύ από παιδί! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Παλόμα μου! Σ΄ευχαριστώ για τα συγκινητικά, ζεστά σου λόγια, για τις ευχές και για την αφιέρωση! Να είσαι καλά!
      Το τραγούδι που μου αφιερώνεις είναι και δικό μου αγαπημένο!
      :)
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  31. Ωωωω ελειπα εχτες και σημερα ειδα αυτη την ομορφη αναρτηση !
    Χρονια σου πολλα..
    Χρονια πολλα και υγιειη, τρυφερα και ειλικρινη, χρονια πολλα γλυκα !
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ, Μαρία μου! Να είσαι καλά! Φιλάκια πολλά κι από εμένα! :)

      Διαγραφή
  32. Πολύχρονη, πάντα με υγεία, χαρά, αγάπη και ευτυχία, Ελλη μου!! Οι φωτογραφίες των παιδικών σου χρόνων είναι άπαιχτες!! Τι γλυκό μουτράκι!!!
    Πάντα γελαστή και αισιόδοξη να'σαι , κορίτσι!!
    Α, και το κέρασμα είναι υπέροχο !! Ως γλυκατζού που είμαι, παίρνω ένα μεγάλο κομμάτι !!χαχα!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ, Πέπη μου, για τις γλυκές ευχές σου!
      Εύχομαι και σε εσένα ό,τι επιθυμείς!
      Φιλάκια πολλά!!!
      :)

      Διαγραφή
  33. Χρόνια πολλά! Εύχομαι ότι καλύτερο μέσα από την καρδιά μου!
    Μόλις ανακάλυψα το μπλογκ σου και μου άρεσε πολύ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες! :)
      Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου και για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  34. Πολύχρονη Έλλη μου!!! Υγεία και ότι καλύτερο από καρδιάς σου εύχομαι!!!! :) πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!!! Αλλά και ο πίνακάς σου μοναδικός όπως όλα σου τα έργα άλλωστε!! φιλάκια πολλά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ, Εύη μου, για τις ευχές σου!!
      Και για όλα όσα μου έγραψες!!
      Φιλάκια πολλά, καλό Σ/Κ! :))

      Διαγραφή
  35. Χορός με βροντές και μπουμπουνητά...υπέροχη σε βρίσκω!!
    Όπως υπέροχο βρίσκω και τον πίνακα!
    Να είσαι χιλιόχρονη,πάντα δημιουργική,γερή κι ευτυχισμένη!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα, ναι!! Και με το μίξερ επίσης... (ό,τι να 'ναι...)
      Χαίρομαι που σου άρεσε ο πίνακας!!!!
      Να είσαι καλά και σε ευχαριστώ πολύ-πολύ για τις ευχές σου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  36. Τα πόσα κλείνεις?!!!!! Και δεν εννοώ χρονικά. αλλά ψυχικά γιατί νομίζω πως μέσα σου είσαι ακόμα ένα παιδάκι που χορεύει!Να τα εκατοστήσεις, πάντα με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, Πινελιά μου.... Τόσα, τόσα!!! Πότε έγιναν τόσα βέβαια, ούτε που το κατάλαβα...
      Ψυχικά, όντως το παιδί μέσα μου ακόμα χοροπηδάει!! Κι εγώ το αφήνω! Τι καλύτερο;
      Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  37. Να τα εκατοστήσεις Ελλη και να είσαι πάντα γεμάτη υγεία και πολύ ευτυχισμένη.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία Έλενα, σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου! Να είσαι καλά, κι εσύ ό,τι επιθυμείς! Φιλιά!

      Διαγραφή
  38. Να τα εκατοστήσεις Έλλη! Πάντα με υγεία και ευτυχία! Μην σταματήσεις ποτέ να "χορεύεις!", ακόμα και με τους ήχους της σιωπής γιατί έτσι θα είσαι πάντα το κοριτσάκι! Φιλάκια πολλά και ότι επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ, κορίτσι μου! Να είσαι καλά! Κι εσύ ό,τι επιθυμείς!
      Δε θα σταματήσω... είναι πιο διασκεδαστικό έτσι!
      :)))
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  39. Πολύχρονη και γλυκιά σαν το γλυκό σου!
    Το κοριτσάκι μέσα σου να μην το αφήσεις να μεγαλώσει, να συνεχίσει να ονειρεύεται, να χορεύει και να ελπίζει!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου, Άννα μου!
      Θα το κάνω... :)))
      Φιλάκια κι από εμένα, καλό Σαββατόβραδο και καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  40. Εστω και καθηστερημενα .. Ελλη μου λόγο ανηλημενων υποχρεώσεων.. δέξου και τις δικές μου ευχές κοριτσάκι μου... να μείνεις ενα κοριτσάκι και στα εκατό σου χρόνια...να χορεύεις και να είσαι ευτυχισμένη.. πάντα...μικρή...φιλακιαααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίτσα μου, κάθε ευχή είναι καλοδεχούμενη όποτε κι αν έρχεται!
      Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ! Να είσαι καλά!
      Πολλά-πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  41. Ανώνυμος16/3/14, 6:21 π.μ.

    Πάντα δημιουργική και χαρούμενη.
    Πάντα ευδιάθετη και γεμάτη.
    Γεμάτη από υγεία κι αγάπη,
    όπως μας έχεις συνηθίσει.

    Τις ευχές μου από τη μακρινή Αυστραλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγριμιώ μου, σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου και ανταποδίδω!!!
      Να είσαι καλά και ό,τι ονειρεύεσαι να πραγματοποιηθεί!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  42. Πολλές ευχές για υγεία,ευτυχία,αγάπη,δημιουργία και οτι άλλο επιθυμείς!!!!Τι καλυτερο απο το να νοιωθεις παιδι!!!!!Χρόνια σου πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ για τις ευχές σου, Demi!! Ανταποδίδω!
      :))

      Διαγραφή
  43. συγνωμη εγω ημουν σιγουρη πως αφησα μηνυμα δεν παιζω χιλιες ευχές Ελλη μου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτια μου, αλήθεια;;;;
      Δεν βρήκα τίποτα!!!! Ούτε εδώ, ούτε στο mail μου κάποια ειδοποίηση... και αποκλείεται να το προσπέρασα, γιατί έλεγχα καθημερινά και περνούσα τα σχόλια και σε word... Μα τι έγινε πάλι με τον blogger;
      Στενοχωρήθηκα τώρα... :((
      Σ΄ευχαριστώ από καρδιάς για τις ευχές σου!
      Και λυπάμαι για το σχόλιο... δεν ξέρω τι έγινε!

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...