Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Θα πάρω τα βουνά... θα 'ρθεις για παρέα;


Μιας και σε θάλασσες έχουμε περπατήσει μαζί αρκετές φορές, 
σήμερα λέω να... πάρουμε τα βουνά!

:))

Βάλε κατάλληλα παπούτσια, γιατί εκεί που θα πάμε θα περπατήσουμε. 
Θα έχει υγρασία... και ο καιρός δε θα είναι και πολύ καλός. 

Εγώ φόρεσα τις γαλότσες μου, για παν ενδεχόμενο!


Θα σε πάω σε ένα από τα αγαπημένα μου μέρη. 

  Θα ταξιδέψουμε στην Πύλη Τρικάλων, και θα επισκεφθούμε ένα από τα πιο σπουδαία της αξιοθέατα: το τοξωτό γεφύρι του Αγίου Βησσαρίωνα, που γεφυρώνει τον Πορταϊκό ποταμό στο δυτικό όριο της Πύλης.

Πετύχαμε μέρα με συννεφιά και ομίχλη, αλλά δεν μας πτοεί αυτό, έτσι δεν είναι; 
Άλλωστε, βρισκόμαστε σε βουνό... και είναι χειμώνας.

Φτάσαμε κιόλας.




Το ψηλό γεφύρι, αν και πλήρως εναρμονισμένο με το τοπίο, τραβά το βλέμμα μας.




Κάτω από αυτό, περνά το ποτάμι.
Η συννεφιά μας βοηθά τελικά να παρατηρήσουμε καλύτερα τα χρώματα της φύσης.
Τι όμορφα που μπλέκονται, μπροστά στα μάτια μας, το πράσινο με το καφέ... 




... και τι όμορφα που μας τραγουδάει το ποτάμι...




Έλα. Θα περάσουμε κι εμείς κάτω από τη γέφυρα, 
για να δούμε το τοπίο και από την άλλη πλευρά.
Πόσο μεγάλη γέφυρα είναι! Τι ύψος λες να έχει;





Στην άλλη πλευρά, κάτω από τα δέντρα, ξύλινοι πάγκοι και τραπεζάκια 
περιμένουν υπομονετικά τον επισκέπτη, να ξαποστάσει στην αγκαλιά τους 
και να χαρεί τη θέα του ποταμού που κυλά.




Εμείς δυστυχώς δεν μπορούμε να καθίσουμε για ώρα εδώ. 
Έχει κρύο ακόμη.
Όμως, άκου με, θα σου δώσω μια συμβουλή: 
αν έρθεις την άνοιξη και το καλοκαίρι σ΄αυτό τον τόπο,  
μην παραλείψεις να κάνεις ένα πικ-νικ εδώ, κάτω από τα θεόρατα δέντρα. 

Θα το ευχαριστηθείς.














Καιρός να ανεβούμε πάνω στη γέφυρα, να θαυμάσουμε τη θέα.
Πήγαινε μπροστά εσύ, ανέβα προσεκτικά τα πέτρινα σκαλοπατάκια. 
Θα σε ακολουθήσω σε ένα λεπτό.
Είδα ένα φύλλο που μου άρεσε να κείτεται πάνω τους... 
και θέλω πρώτα να το φωτογραφίσω.




Λοιπόν; Ωραία δεν είναι εδώ πάνω; 
Είμαστε πολύ ψηλά!
Κοίτα δεξιά μας, πώς αγκαλιάζει η ομίχλη το βουνό...




... και αριστερά, τον μικρούλη καταρράκτη που σχηματίζει το ποτάμι.





Ανάμεσα στις πέτρες έχουν φυτρώσει βρύα...
  ένα από όλα αυτά - το βλέπεις; - σαν να βιάζεται να μεγαλώσει!!


 


Ήρθε όμως η ώρα να επιστρέψουμε...




Μη μου στενοχωριέσαι που φεύγουμε... 
σου υπόσχομαι πως θα ξαναρθούμε σύντομα προς τα μέρη αυτά!


Και για να μην ξεχάσεις αυτή μου την υπόσχεση, 
σου χαρίζω ένα μικρούλι τρένο. 




Σου το δίνω να το κοιτάς και να θυμάσαι πως εσύ κι εγώ, θα ταξιδεύουμε μαζί...
κάθε φορά που θα το έχουμε ανάγκη.

Με ένα μικρούλι τρένο;... Με το αυτοκίνητο;... Με ένα καράβι;...
Δεν έχει σημασία με τι...

Σημασία έχει πως θα θαυμάζουμε, θα γνωρίζουμε... και θα μαθαίνουμε μαζί.




Πύλη:

   Η κωμόπολη της Πύλης απέχει περίπου 18 χιλιόμετρα από τα Τρίκαλα. Ονομάστηκε έτσι γιατί γεωγραφικά βρίσκεται χτισμένη ανάμεσα σε δύο βουνά (Κόζιακας και Ίταμος), και στην ουσία σηματοδοτεί το πέρασμα από τις πεδινές περιοχές του νομού Τρικάλων προς τις ορεινές περιοχές της νότιας Πίνδου.
  Αποτελεί αγαπημένη στάση πολλών εκδρομέων που οδεύουν προς την Ελάτη, το Περτούλι και το Χιονοδρομικό Κέντρο Περτουλίου.



Τοξωτή γέφυρα Πύλης (γέφυρα του Αγίου Βησσαρίωνα):

   Βρίσκεται ενάμισι χιλιόμετρο έξω από την Πύλη.

  Κατασκευάστηκε το 1527, με μέριμνα του τότε μητροπολίτη Λαρίσης (και μετέπειτα πολιούχου των πόλεων Τρικάλων, Καλαμπάκας και Πύλης) Αγίου Βησσαρίωνα. 
  Σκοπός ήταν να γεφυρωθεί και να γίνει προσπελάσιμο το ποτάμι, το οποίο βρισκόταν πάνω στη μοναδική οδό που συνέδεε τότε (και ως περίπου το πρώτο τέταρτο του 20ου αιώνα) τη Θεσσαλία με την Ήπειρο
  
  Στη γέφυρα έχουν γίνει πολλαπλές εργασίες συντήρησης και επισκευής, κατά τα έτη 1967, 1968, 1973, 1977, 1983, 2005 και 2006.

Χαρακτηριστικά

Άνοιγμα τόξου:  28.76 μ. (ανατολική όψη) - 28.99 μ. (δυτική όψη)
Ύψος τόξου (από τη στάθμη της κοίτης): 12.77 μ.
Μήκος γέφυρας: 65.67 μ.
Πλάτος καταστρώματος: 2.10 μ.
Υλικό κατασκευής: ψαμμίτης (βόρειο βάθρο-τόξο), ασβεστόλιθος (νότιο βάθρο)

(οι πληροφορίες προέρχονται από την ενημερωτική για το κοινό πινακίδα, που βρίσκεται αναρτημένη στην τοποθεσία)
   
Νερόμυλος:

   Λίγο πριν φτάσει στη γέφυρα, ο επισκέπτης συναντά την περιοχή "Νερόμυλος". 
 Στη θέση αυτή υπήρχε παλαιότερα ένας πέτρινος μύλος, ο οποίος κατασκευάστηκε το 1665 και λειτούργησε ως το 1970. Σήμερα, σ΄αυτό το χώρο λειτουργεί ένα αναψυκτήριο/καφέ.

  Ορισμένα τμήματα του παλαιού πέτρινου μύλου (τοξωτά και θολωτά μέρη) έχουν διασωθεί, ενώ στο χώρο λειτουργεί (με τη βοήθεια των νερών του Πορταϊκού ποταμού) ένα μικρό μουσείο, που αποτελείται από: ένα νερόμυλο, μια δριστέλα, μαντάνια και μια υδρογεννήτρια (πηγή)





77 σχόλια:

  1. Ανώνυμος18/2/14, 2:48 μ.μ.

    ΜΜμμμ!! Τέλεια βόλτα μας έκανες πάλι Ελλη μου!!! Τι υπέροχα μέρη έχουμε με πόσες ομορφιές!! Αποτύπωσες στο φακό τόσο όμορφα τα δέντρα , τα φύλλα, το γεφύρι!!!
    Η ομίχλη σε σιγοντάρει με μυστήριο!!! Υπέροχη η βόλτα μας!!! Να σαι καλά!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω πει πολλές φορές, η χώρα μας είναι πανέμορφη, κάθε γωνιά της έχει τη γοητεία της!
      Η ομίχλη ταίριαζε απόλυτα με το τοπίο...και να σου πω την αλήθεια, αν και έχω πάει πολλές φορές στην Πύλη, ήταν η πρώτη φορά που την πέτυχα έτσι με ομίχλη. Και μου άρεσε...
      Χαίρομαι που ευχαριστήθηκες την βόλτα!
      Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. Έλλη σα να μουν σε παραμύθι... υπέροχες εικόνες... πολύ θέλω μια μέρα να πάω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου το εύχομαι! Είναι πολύ όμορφος τόπος...
      Φιλιά και σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  3. Βόλτα άκουσα και ήρθα τρέχοντας!!
    Αν και δεν είμαι του βουνού.. με συνεπήρε η εκδρομή σου!!
    Καλό μεσημέρι φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))))
      Χαίρομαι που σου άρεσε! Παρ΄ότι δεν συμπαθείς το βουνό...
      Είπα να αλλάξω λιγάκι, όλο θάλασσα, θάλασσα...
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Και του βουνού να μην ήμουν (που είμαι!), αυτήν τη βόλτα δεν θα την έχανα με τίποτα! Πήρα τα βουνά μαζί σου και πέρασα υπέροχα!!!!!!! Γλυκά φιλιά! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι, ειλικρινά!!!
      Τελικά, μόνο το να πάρουμε τα βουνά θα μας σώσει...
      :))
      Πολλά-πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Ααα! ΄Εχω περάσει πολλές φορές από τούτα τα μέρη...
    Το τοπίο είναι υπέροχο όλες τις εποχές...
    ΄Εχω και δυο πέτρες που τις μάζεψα κάτω από τη γέφυρα (όλο, μαζεύω εγώ..)
    Υπέροχες φωτογραφίες και απολαυστική η βόλτα σου..τη χάρηκα!
    Πολλά φιλιά ΄Ελλη μου...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο, το τοπίο εκεί σε μαγεύει, όποια εποχή κι αν το δεις!
      Κι εγώ μαζεύω διάφορα, μη νομίζεις...
      Σ΄ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια, Αννιώ μου! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  6. Έλλη μου τι ομορφο το ταξιδι σου!
    Ποσο χαρηκα που μας πηρες μαζι σου!
    Χαρηκα ιδιαιτερα που εμαθα την ιστορια τουτου του τοπου!
    Ευχαριστώ πολύ για αυτή τη δυνατότητα!
    Εύχομαι ολοψυχα ενα καλο βραδυ!
    Φιλακια πολλα!

    * Οι γαλοτσες καταπληκτικες! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε η βολτούλα, Κική μου! (και οι... γαλότσες μου, χεχε!!)
      Να είσαι καλά και καλό βράδυ επίσης!!

      Διαγραφή
  7. Περασα υπεροχα στην βολτα μας Ελλη με ολα αυτα τα ωραια.!
    Να εισαι καλα! Σημερα εβλεπα μια φωτογραφια και ελεγα -ωραια θα ηταν να ημασταν εκει ,και να μας βολταρισες εσυ. Δεν ξερω να βαζω φωτο και δεν γνωριζω αν γινεται στα σχολια που αφηνουμε.Σου γραφω τον συνδεσμο
    http://gr.news.yahoo.com/%CF%84%CF%81%CE%AF%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%B1-%CE%B7-%CF%86%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AF%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CF%8D%CE%BB%CE%B7-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%AC%CE%B3%CE%B5%CF%88%CE%B5-
    101700346.html
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Μια χαρά το έβαλες το link! Την είδα στο facebook αυτή την είδηση, στα πεταχτά... ενώ σκεφτόμουν ήδη να πάμε αυτή τη βόλτα. Σύμπτωση!!
      Μεταξύ μας, η φωτογραφία αυτή είναι φοβερή!!!! Αναρωτιέμαι πού ακριβώς να την τράβηξε...
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Έχεις γίνει εξπέρ στην τέχνη της φωτογραφίας Έλλη μου!
    Φιλάκια πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε θα το΄λεγα... Προσπαθώ, πάντως!!
      Φιλάκια πολλά και σε ευχαριστώ! ♥

      Διαγραφή
  9. Είμαι παντός καιρού Ελλη μου ,μα το βουνό σα να με καθηλώνει πιο πολύ . Η μέρα μου πολύ δύσκολη σήμερα , όμως ήρθα εδώ και κάποια δάκρυα τα άφησα με ανακούφιση, είναι που είδα τόσο όμορφα μέρη και με παρέσυραν σε κείνα τα άγνωστα μονοπάτια.. Σήμερα θέλω να σε φιλήσω με τρυφεράδα και ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι ειλικρινά αν κατάφερα να σε ξεκουράσω λιγάκι, να σε κάνω κάπως να ξεφύγεις και να χαλαρώσεις από τη δύσκολη μέρα. Το καλύτερο κοπλιμέντο ήταν αυτό...
      Εύχομαι από αύριο να είναι όλα καλύτερα!
      Φιλιά και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  10. Eίμαι γαϊδούρα...ναι... πέστο!
    Απορώ πως ήλθες σήμερα πάλι με τόσο γλυκές κουβέντες.
    Σε ευχαριστώ πολύ για το οδοιπορικό. Εχω πάει λίμνη Πλαστήρα Νοέμβρη μήνα και κάπως έτσι είναι το τοπίο... έχει και κει κάποια ποταμάκια μικρά... λες και το ξαναέζησα ήτανε.
    Δε σε έχω ξεχάσει Ελλη μου... πάω τώρα!
    Φιλάκια πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε βρε... ψάχνομαι κι εγώ τόση ώρα να καταλάβω τι εννοείς!! Για το tag λες;
      Μη λες χαζομαρούλες!! Με στενοχωρείς... Εγώ θα έρχομαι και θα σου λέω την αλήθεια (ναι, ναι, δεν ήταν μόνο γλυκές κουβέντες) κι εσύ δε θα νιώθεις υποχρεωμένη απέναντί μου με τα tag και τα παιχνίδια. Ποτέ!! Αφού ξέρεις, δεν με ξέρεις;
      Χαίρομαι που σου άρεσε το οδοιπορικό. Έχεις δίκιο για τα ποταμάκια... θα ήθελα να τα περπατήσω ένα-ένα!! Αλλά θα πρέπει να καλοκαιριάσει... θα παγώσω αλλιώς!!
      :)))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. Τί υπέροχες εικόνες Ελλη μου!!Καταπληκτικές οι φωτογραφίες σου!!Εχουμε τά ωραιότερα μέρη!!!Μού λέιπουν τά ταξίδια στό βουνό!Πέρασα πολύ όμορφα στήν βόλτα πού μάς πήγες!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι έχουμε τα ωραιότερα μέρη! Και υπάρχουν τόσα ακόμη που δεν έχω δει και θέλω να ανακαλύψω...
      Χαίρομαι που το ευχαριστήθηκες! Φιλάκια πολλά! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  12. Υπέροχα τοπία!!!!! Ευχαριστούμε για το ταξίδι!!!!!
    Καλό βράδυ!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ευχαριστώ για την παρέα!!
      :))
      Καλό βράδυ, φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Έτσι!!! Να δείχνουμε τις ομορφιές και τα τοπία μας! Μπράβο ρε Έλλη!
    Εξαιρετικό οδοιπορικό. Η ξενάγηση σου συμπληρώνει επάξια τις μαγικές φωτογραφίες σου!
    Καλό βράδυ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σ΄ευχαριστώ που κάθε (μα κάθε!) φορά με εμψυχώνεις με τα ζεστά σου λόγια!
      Να είσαι καλά και χαίρομαι που σε είχα παρέα...
      Καλό βράδυ επίσης!

      Διαγραφή
  14. Με πήρες μαζί σου στα όρη στα βουνά!Με ταξίδεψες όμορφα Έλλη μου με τις υπέροχες περιγραφές και φωτογραφίες σου!Να σαι καλά και με την πρώτη ευκαιρία να το ξανακάνουμε το ταξιδάκι!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το απόλαυσες!
      Εννοείται πως θα το ξανακάνουμε... το υπόσχομαι!
      Φιλιά πολλά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  15. Όμορφα τοπία, όμορφες εικόνες, όμορφη ανάρτηση, όμορφη βόλτα και όμορφα... γαλοτσάκια!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι ένα όμορφο σχόλιο δικό σου που με έκανε (πάλι) να χαμογελάσω...
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, μελαχρινή ομορφιά μου!

      Διαγραφή
  16. Είμαι και του βουνού και της θάλασσας...ομορφιές και βόλτες δώσε μου και πάρε μου την ψυχή!!
    Και η δική σου βόλτα ήταν τέλεια...υπέροχη ανάρτηση με καταπληκτικές φωτογραφίες!!
    Θέλω να βρεθώ εκεί τώρα...αλλά επειδή είναι και νύχτα, λέω να μείνω εδώ να χαζεύω τις φωτογραφίες σου...φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνούμε!! Ζήτω οι βόλτες στη φύση... είτε είναι σε θάλασσες, είτε σε βουνά, είτε σε ποτάμια, είτε σε λίμνες, χεχε!!
      Μακάρι να μπορούσα να σε πάρω εκεί... θα το λάτρευες το μέρος (ξέρω ότι σου αρέσουν κάτι τέτοια τοπία).
      Αλήθεια, έχει τύχει ποτέ να το επισκεφθείς;
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Όχι, δυστυχώς δεν το έχω επισκεφτεί...ελπίζω όμως να το επισκεφτώ, πραγματικά θα το λάτρευα!!

      Διαγραφή
    3. Σου εύχομαι να το καταφέρεις σύντομα! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Τρελαίνομαι για ορεινές εξορμήσεις.
    Εξαιρετικές εικόνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΤΕΛΕΙΑ ΒΟΛΤΑ ΕΛΛΗ ΜΟΥ,ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΟ ΚΑΙ ΓΑΛΗΝΙΟ ΤΟΠΙΟ!!!!
    ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΠΟΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΤΟΠΙΑ ΣΤΗΝ ΔΡΑΜΑ.
    Η ΒΟΛΤΑ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΠΑΩ ΝΑ ΦΑΩ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΩ ΕΝΑΝ ΚΑΦΕ,Ο ΚΑΘΑΡΟΣ ΑΕΡΑΣ ΜΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΔΡΟΜΗ!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Δράμα (και η ευρύτερη περιοχή της) μου έχουν ξεφύγει, δεν έχω έρθει προς τα εκεί να τριγυρίσω! Από ό,τι λες, μάλλον πρέπει...
      Εγώ σ΄ευχαριστώ για την παρέα! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. πολύ ωραία ανάρτηση ταξίδεψα πρωι πρωί εγώ για βουνά είμαι παντα μεσα και μαλιστα τετοια ποσες ομορφιες ρε γαμωτο και εμεις καθόμαστε και δεν προλαβαίνουμε να τις απολαυσουμε μπραβο σου και παρα πολύ ομορφες φωτογραφίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η βόλτα (και οι φωτογραφίες)! Σε ευχαριστώ.
      Αλήθεια είναι αυτό που λες... δεν προλαβαίνουμε πάντα να απολαύσουμε τις τόσες ομορφιές γύρω μας.
      Κάθε τόσο, όμως, σου υπόσχομαι πως το πρόγραμμα θα έχει βόλτα εδώ - έστω και virtual... μια εκδρομή θα την κάνουμε όλοι μαζί παρέα.
      Καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  20. Καλημέρα! Μου άρεσε πολύ το blog σου! Τι όμορφη εκδρομή μας πήγες!!!
    Κι εγώ τρελαίνομαι για βόλτες :)
    Σου εύχομαι μια όμορφη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες και σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Ποιος δεν τρελαίνεται για βόλτες;;; Όλοι μας πετάμε τη σκούφια μας, χαχαχα!!
      Θα τα λέμε, καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  21. Ευχαριστούμε που μας πήρες μαζί σου σε αυτήν την όμορφη βόλτα...
    Οι φωτογραφίες σου είναι καταπληκτικές!!!
    Περιμένουμε να μας πας και άλλες βόλτες!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ξαναπάμε, οπωσδήποτε!!
      Αν θέλεις να τριγυρίσεις και να βολτάρεις κι άλλο, πάνω αριστερά στο μπλογκ θα βρεις την σελίδα "Διαδρομές".
      Εγώ ευχαριστώ για την παρέα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Τα έχω επισκεφτεί αυτά τα μέρη. Και το γεφύρι... αλλά όσες φορές και να πάω πάντα θέλω κιάλλο. φιλιά
    Ευχαριστούμε για τη βόλτα.
    Εχω παιχνίδι στο μπλοκ μου με ερωτήσεις αγάπης. Αν θες θα χαρώ να συμμετέχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το παθαίνω αυτό... όσες φορές και να πάω! Ίσως έχει να κάνει με το τοπίο, που αλλάζει ανάλογα με τις εποχές.
      Θα περάσω να διαβάσω για το παιχνίδι! Το έχω ήδη παίξει... αλλά θα χαρώ να δω τι απάντησες εσύ!
      Φιλιά και σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  23. Απόλαυσα το ταξίδι μαζί σου σε μέρη που δεν έτυχε να βρεθώ άλλη φορά.
    Οι φωτογραφίες σου πανέμορφες!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, χαίρομαι, ειλικρινά! Σ΄ευχαριστώ! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  24. Να είσαι καλά Έλλη μου, η βόλτα που μας πήγες ήταν πολύ όμορφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γειά σου Έλλη μου! Δεν είναι τόσο ο τόπος που μας ταξιδεύεις , όσο ο τ ρ ό π ο ς να ταξιδεύουμε μαζί σου!
    Σ' ευχαριστώ!
    πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαρβάρα μου, καλησπέρα!! Εγώ σ΄ευχαριστώ για το τόσο όμορφο σχόλιο!!
      Πολύ φοβάμαι πάντως, πως αν όντως ήμαστε μαζί σε πραγματικό χρόνο, θα με βρίζατε... και τελικά θα μ΄αφήνατε μόνη μου, χαχαχα!! Αποκλείεται να αντέχατε το συνεχές σταμάτα-ξεκίνα μου, για να δούμε πού πάει εκείνο το ποταμάκι, που καταλήγει εκείνος ο κακοτράχαλος χωματόδρομος, πού αρχίζει και πού τελειώνει το δάσος, τι έχει πίσω από το βράχο... κλπ... κλπ...
      Πολλά φιλιά κι από εμένα και τη σκέψη μου!!

      Διαγραφή
    2. μακάρι να είμασταν μαζί! Καμμιά μας δεν θα διαμαρτυρόταν, να είσαι σίγουρη! πολλά πολλά φιλιά! ακόμα και το φύλλο στο σκαλοπατι....
      και το τρενάκι δεν είναι και τοσο μικρό! χωράει ακριβώς μια όμορφη παρέα! Να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
    3. Αχ, Βαρβάρα μου... τι γλυκό!! Σ΄ευχαριστώ γι΄αυτό που έγραψες!!
      Και ναι, το τρενάκι μας χωράει... όσοι κι αν είμαστε, πάντα το τρενάκι θα μας χωράει!
      Να είσαι καλά κι εσύ! ♥♥♥

      Διαγραφή
  26. Από το πρωί Έλλη μου, τώρα μόνο μου επέτρεψε ο χρόνος, να περάσω, δεν ήθελα απλώς να γράψω ένα σχόλιο, θέλω να εκφράσω πως ένοιωσα ταξιδεύοντας μαζί σου. Είναι μια ποικιλία αισθήσεων! Κατ' αρχήν ο τρόπος που μας προσκαλείς στο βουνό, είναι τόσο ευγενικός που αποκλείεται ν' αρνηθεί κανείς και το τοπίο δελεαστικά όμορφο που είτε με όμορφες ..."πετρόλ" μπότες είτε όχι, εγώ έρχομαι! Η περιήγηση σου Έλλη μου είναι τόσο άμεση, σαν να ήμουν δίπλα σου κι απλά δεν μπήκα στο πλάνο της φωτογραφίας σου! Ένοιωσα τη μυρωδιά της φύσης, άκουσα το ποτάμι να σιγοτραγουδά, απόλαυσα χρώματα και αντιθέσεις με την υπέροχη θέα από το γεφύρι! Η όλη ατμόσφαιρα ήταν θεσπέσια! Εκείνο που θαυμάζω σ' εσένα, καρδιά μου, εκτός των άλλων, είναι οι λεπτομέρειες που συνοδεύουν το κάθε τι, που προλαβαίνεις και καλύπτεις την όποια απορία μας για όλα όσα κάνεις ανάρτηση! Π.χ. σήμερα με την περιοχή μας είπες τόσα όμορφα πράγματα και κυρίως χρήσιμα, όπως κάνεις πάντα! Μπράβο σου! Σ' ευχαριστώ για το ταξίδι "αναψυχής", σύντομο, αλλά τονωτικό! Να είσαι καλά κοπέλα μου και να έχεις μια όμορφη βραδιά!
    Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διάβασα όλο το σχόλιό σου, και τώρα μου έρχεται να κλάψω από συγκίνηση...και για το χρόνο που μου αφιέρωσες για να γράψεις όλα αυτά, και για όσα είπες. Σ΄ευχαριστώ τόσο πολύ! Μα τόσο πολύ!
      Μ΄έκανες απίστευτα να χαρώ...
      Το πιστεύεις; Όταν γράφω τις διαδρομές, συχνά αισθάνομαι πραγματικά σαν να είμαστε όλοι μαζί και να περπατάμε. Σκέφτομαι πόσο ωραίο και ενδιαφέρον θα ήταν... και μου βγαίνει αυθόρμητα! (Μάλλον πρέπει κάποια στιγμή να το σκεφτώ σοβαρά να μας νοικιάσω ένα... λεωφορείο, χεχε!!)
      Όσον αφορά τις λεπτομέρειες/πληροφορίες, βοηθούν κι εμένα να καταλάβω καλύτερα έναν τόπο, πέρα από την "επιφάνεια" που βλέπω όταν τον επισκέπτομαι για λίγο. (Ή ένα θέμα, μια τεχνική, αναλόγως την εκάστοτε ανάρτηση!!) Άλλες φορές ρωτώ για να τις συγκεντρώσω, άλλες φορές αναζητώ, κι άλλες δοκιμάζω... αναλόγως την περίπτωση. Και θεωρώ πως είναι κρίμα ό,τι μαθαίνω ή διαπιστώνω, να μην το μοιραστώ μαζί σας. Δεν είμαι μόνη μου σε όλο αυτό!!
      Να είσαι καλά, σ΄ευχαριστώ και πάλι! Και για την ολόπλευρη εμψύχωση, και φυσικά...για την παρέα!! Χωρίς εσάς για παρέα τίποτε δεν θα ήταν το ίδιο... η αλληλεπίδραση μαζί σας μου δίνει φτερά. Γενικότερα!
      Καλό βράδυ, σε φιλώ και στέλνω αγκαλιά!

      Διαγραφή
    2. Να 'μαι πάλι, πραγματικά το απόλαυσα Έλλη μου και δεν έγραψα τίποτα περισσότερο απ' αυτά που ένοιωσα και γέμισαν την ψυχή μου!
      Καταλαβαίνω τη συγκίνηση σου, καρδιά μου και σε πιστεύω, διότι είσαι ένας άνθρωπος ευαίσθητος και τρυφερός, που γενναιόδωρα μοιράζεσαι μαζί μας, αξιόλογα, δημιουργικά κι αισιόδοξα, μηνύματα, συναισθήματα, πράγματα και καταστάσεις! Να είσαι καλά γλυκιά μου και ξέρεις, έ, πάντα θα σ' ακολουθώ, στο βουνό, στη θάλασσα, στην πόλη, όπου να 'ναι, ξέρω, στα καλύτερα θα με πας!
      Φιλιά πολλά και Καλή Τσικνοπέμπτη! :)))

      Διαγραφή
    3. Φιρί-φιρί το πας να συγκινηθώ πάλι...!! :)))
      Δε θα μ΄ακολουθείς, δίπλα-δίπλα θα περπατάμε...
      Να είσαι καλά, σου στέλνω την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  27. to tajidaki yperoxw mono esy mas tajideyhs etsi omwrfa mprabw koyklitsamoy filakia..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάσω μου, χαίρομαι πολύ που το απόλαυσες!
      Να είσαι καλά, πολλά φιλιά σου στέλνω και τις ευχαριστίες μου!

      Διαγραφή
  28. Έχω κάνει αρκετούς περιπάτους στην πύλη και με παρέα και μόνη μου και πραγματικά όπως και να ήμουν ήταν πανέμορφα. Όπως και τώρα μαζί σου!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ όμορφο μέρος, με ενδιαφέρον τοπίο! Φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  29. Φώναζα περίμενε ,έρχομαι κι εγώ...... αλλά εσύ ήδη βρισκόσουν κοντα στο τοξωτό γεφύρι ...Λατρεύω αυτά τα παλιά γεφύρια,εχουμε ενα σε καλή κατάστασηκαι πολύ μεγάλο στη περιοχή Το επισκεπτόμαστε οταν έχουμε διάθεση εξ άλλου εκεί κατάλαβα πριν από 41 χρόνια τι θα πει έρωτας, αγάπη , ευτυχία (μακρυά απο την αγκαλιά της μαμάς) Ομορφες φωτογραφίες που φωτογραφίζουν τις ομορφιές του τόπου μας!!! Είναι όμως αγνωστη περιοχή σε μένα... κι εσύ δεν μ' ακουγες που φώναζα!!!!
    Φιλάκια καλή μου και καλή σου νύχτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ήσουν που φώναζες, Έφη μου; Κάτι άκουσα, αλλά δεν μπορούσα να διακρίνω ποιος ήταν! Δεν φαινόσουν καλά πίσω από τα δέντρα!!
      Ευτυχώς σε άκουσα πριν προχωρήσουμε κι άλλο... και σε περίμενα! Ήταν κρίμα να χάσεις ένα τόσο όμορφο μέρος...
      Χαίρομαι που ήρθες! Τα παλιά γεφύρια με γοητεύουν κι εμένα. Κι αυτό ειδικά, είναι πολύυυ παλιό! Το δικό σας; Ξέρεις;
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  30. Χρυσομέλισσες20/2/14, 3:31 μ.μ.

    Σε ακολουθήσαμε σ΄αυτή την υπέροχη βόλτα.....και δεν το μετανιώσαμε.....η φύση στα καλλίτερά της, δροσιά, γαλήνη, υπέροχα τοπία και ακόμη πιο υπέροχη συντροφιά !!!! Ανυπομονούμε να το ξανακάνουμε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση!!!!!!!!!
    Υπέροχη η εκδρομούλα,ευχαριστούμε που μας πήρες μαζί σου!!!!!!
    Καλή Σαρακοστή!!!!!!
    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ, Ρένα μου!
      Καλές Απόκριες και καλή Σαρακοστή!
      Αν και θα τα ξαναπούμε, φαντάζομαι, στο μεταξύ...
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  32. Eλλη μου πραγματικα πολυ ομορφο μερος και ειναι καποιοι νομοι που ειναι αδικημενοι γιατι εχουν τοσες ομορφιες αλλα δεν ειναι προορισμοι, πολυ ομορφες οι φωτογραφιες σου ...επαγγελματικες θα ελεγα δειχνουν και την ομορφια της συννεφιας! να εισαι καλα και να ταξιδευεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ!!
      Τώρα, να σου πω την αλήθεια, καλύτερα ορισμένοι νομοί να μην πολυδιαφημίζονται. Γνώμη μου, πάντα. Όπου μαζευόμαστε πολλοί (νοματαίοι), αργά ή γρήγορα διαλύουμε τη φύση... Δεν μας νοιάζει αυτή, βλέπεις, μας νοιάζουν τα όσο το δυνατόν περισσότερα μαγαζιά/καταλύματα και το χρήμα. Έτσι, κόβουμε τα δεντράκια για να φτιάξουμε ένα ξενοδοχείο, και διαλύουμε τη μορφολογία της περιοχής γιατί πολύ απλά, δεν μας βολεύει ως έχει.
      Γι΄αυτό σου λέω... λίγοι και καλοί. Όσοι εκτιμούν και νοιάζονται.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  33. "Επεράσαμε όμορφα-όμορφα" !!!
    Τι ωραία χειμωνιάτικη βουνίσια βολτούλα που μας πήγες , Ελλη μου!
    Με σένα ξεναγό, είδαμε τα καλύτερα!!
    Και ελπίζουμε και σε πολλά άλλα οδοιπορικά!!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχααα!!! Πολύ γέλασα με το τραγουδάκι!!
      Χαίρομαι πολύ με όσα λες!
      Θα πάμε ξανά, να είσαι σίγουρη... Φιλιά, καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  34. Μα κάτι μου θυμίζει αυτός ο τόπος και η γέφυρα! :-)))
    Είναι ένα ακόμα μαγευτικό τοπίο στα μέρη μας, αλλά ξέχασες να αναφέρεις πως με βροχή, η γέφυρα έχει κάτι σκαλοπατάκια που γλιστρούν.. χεχε!
    Έλλη μου, οι βόλτες μαζί σου(και με τις υπέροχες γαλότσες σου!) είναι τόσο αξιολάτρευτες! Σε ευχαριστούμε πολύ για όλες αυτές τις υπέροχες εικόνες και τα λόγια, την αγάπη που διαχέεται στο καθετί που γράφεις και μοιράζεσαι!
    Καλό βραδάκι! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχε... δεν το ανέφερα γιατί δεν το πολυ-συνειδητοποίησα εκείνη την ημέρα... είχα αντιγλιστρικές γαλότσες βλέπεις, χαχαχα!! Όμως, ναι, τα σκαλάκια γλιστράνε πολύ όταν είναι υγρά!! Τόσα και τόσα χρόνια που έχουν υποστεί βηματισμούς αναβάσεων και καταβάσεων, έχουν λειανθεί...
      Εγώ σ΄ευχαριστώ που κατάφερες να έρθεις στη βόλτα! Χάρηκα πολύ!
      Σε φιλώ! Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...