Σάββατο 18 Μαρτίου 2017

Και το μικρό, μωβ πουλί θα πετάξει προς...


  Καλημέρα σε όλους! 

 Σας ευχαριστώ πολύ-πολύ-ΠΟΛΥ για τις ευχές καρδιάς που περάσατε και μου αφήσατε στην προηγούμενη ανάρτηση για τα γενέθλιά μου. Με συγκινήσατε για άλλη μια φορά! 

 Αντεύχομαι: να είστε γεροί, χαρούμενοι και να έχετε γύρω σας πάντα αγάπη· να μην αμελείτε να αφιερώνετε χρόνο στον εαυτό σας και στα αγαπημένα σας πρόσωπα. Να ονειρεύεστε, να γελάτε με την ψυχή σας και να κάνετε πράγματα που σας ευχαριστούν... η ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή και μίζερη, και ο χρόνος τρέχει και κυλάει σαν νερό· είναι στο χέρι μας να κάνουμε κάθε στιγμή μας να αξίζει.


 23 φίλοι περάσατε και μου ευχηθήκατε στην προηγούμενη ανάρτηση, έως και χθες. Έκανα και αυτή τη φορά την κλήρωση με τη βοήθεια randomizer και τώρα ήρθε η ώρα να σας πω ποιον φίλο ή φίλη θα πάει να συναντήσει το μικρό μωβ πουλί που έφτιαξα...




Μαρία Νικολάου (σχόλιο #4) να έχεις το νου σου! 

Ένα μικρό μωβ πουλί ξεκινάει το ταξίδι του προς εσένα, 
και πρόκειται σύντομα να χτυπήσει την πόρτα του σπιτιού σου! 
😊


 Πάντα καλότυχη να είσαι, κορίτσι μου! Περιμένω τη διεύθυνσή σου στο mail μου (funkymonkey.handmade@gmail.com) για να σου στείλω από βδομάδα το δώρο σου. Ελπίζω να σου αρέσει! 



  Να είστε όλοι σας καλά! Σας φιλώ και σας στέλνω πολλές ευχές για ένα όμορφο και ξεκούραστο Σ/Κ. Να περάσετε υπέροχα!




Λίστα φίλων που συμμετείχαν στην κλήρωση:

1. ANNA Flo (12/3/17, 9:01 π.μ.)
2. ποιώ - ελένη (12/3/17, 9:01 π.μ.)
3. irida...(12/3/17, 10:09 π.μ.)
4. Μαρία Νικολάου (12/3/17, 10:09 π.μ.)
5. Ελένη Φλογερά (12/3/17, 10:39 π.μ.)
6. Κέρινα Ποιήματα (12/3/17, 3:03 μ.μ.)
7. Giannis Pit (12/3/17, 3:08 μ.μ.)
8. Maria Kanellaki (12/3/17, 3:37 μ.μ.)
9.  Onirokosmos  (12/3/17, 4:42 μ.μ.)
10. Mary Pertax (12/3/17, 9:27 μ.μ.)
11. me (maria) (12/3/17, 10:30 μ.μ.)
12. nikol (12/3/17, 11:51 μ.μ.)
13. Ο κόσμος της Ράνιας  (13/3/17, 2:24 π.μ.)
14. Μαρία Έλενα (13/3/17, 9:26 π.μ.)
15. αχτίδα  (13/3/17, 10:00 π.μ.)
16. marileni (13/3/17, 2:50 μ.μ.)
17. BUTTERFLY (13/3/17, 6:13 μ.μ.)
18. Ποδηλάτισσα (13/3/17, 7:27 μ.μ.)
19. airis (13/3/17, 7:58 μ.μ.)
20. evonita (13/3/17, 11:11 μ.μ.)
21. Marie-Anne (14/3/17, 2:07 π.μ.)
22. Mia Petra (15/3/17, 11:40 π.μ.)
23. Kiki Aposeki (16/3/17, 12:58 π.μ.)




27 σχόλια:

  1. Πάντα τυχερή να είναι η Μαρία μας
    κι εσύ να εμπνέεσαι και να δημιουργείς!!!

    Σε φιλώ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά φιλιά κι από εμένα, Ελένη μου, να είσαι καλά! ♥

      Διαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά Έλλη μου.
    Αν και καθυστερημένο το σχόλιο μου.
    Δεν είδα εγκαίρως την ανάρτηση σου.
    Να είσαι γερή να χαίρεσαι ότι αγαπάς.
    Πολύ ωραίο το δωράκι που κληρωσες.
    Με Γεια να το χαρεί η τυχερή.
    Καλό σκ Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ρένα μου για τις ευχές σου!
      Φιλάκια πολλά κι από εμένα, να έχεις καλό Σαββατόβραδο και μια ακόμα καλύτερη Κυριακή!

      Διαγραφή
  3. Πάντα τυχερή να είναι η Μαρία!
    Κι εσύ πάντα δημιουργική!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αααααα τέλεια!!!
    Το λάτρεψα και το θέλω!!!!
    Θα έχω κάτι δικό σου και αυτό έχει πιο πολύ σημασία!
    Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)
      Σε λάτρεψε κι αυτό και σου 'ρχεται να σε γνωρίσει!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε, κι ακόμη περισσότερο που θα έχεις κάτι από εμένα.
      Πάντα καλότυχη να είσαι! Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Μπράβο τυχερό Μαράκι!
    Έχω λάβει κι εγώ δώρα από το Ελλάκι
    και φιγουράρουν στο σαλόνι μου! ✿✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο στη Μαρία πάντα τυχερή. Και εσύ Έλλη μου πάντα δημιουργική
    Καλό Σ/Κο και στις δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο στο Μαράκι πάντα καλότυχο να είναι!
    Έλλη μου και του χρόνου να είμαστε όλες εδώ και να ανταλλάσσουμε ευχές και σκέψεις♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ευχή σου είναι και δική μου ευχή! Καλά να είμαστε να γιορτάσουμε και πάλι του χρόνου παρέα! ♥

      Διαγραφή
  8. Και του χρόνου να είσαι καλά Έλλη μου. Ευχαριστούμε για το όμορφο δώρο σου. Επίσης μπράβο στη Μαρία για το δωράκι της. Πάντα τέτοια εύχομαι από καρδιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ευχαριστώ Γιάννη μου που είστε πάντα εδώ, και στα εύκολα και στα δύσκολα, και στις γιορτές και σε όλα! Ακόμα κι όταν εγώ αναγκάζομαι να απέχω, εσείς ποτέ δεν με ξεχνάτε.
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  9. Καλότυχη η Μαρία μας να είναι και εσύ Ελλη μου να γεύεσαι τα καλύτερα της ζωής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και του χρόνου!
    Πάντα καλότυχο το Μαράκι μας!
    Πολλά φιλιά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου να είμαστε όλοι μαζί και πάλι!
      Φιλιά πολλά κι από εμένα! ♥

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια στην τυχερή Μαρία που κέρδισε το όμορφο δωράκι σου!!!! Και του χρόνου, 'Ελλη μου!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάντα τυχερό το Μαράκι κι εσύ πάντα δημιουργική και γενναιόδωρη!
    ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εμένα με τράβηξε η δημιουργία σου και βρήκα την ευκαιρία να σου ευχηθώ! Να τα εκατοστησεις,πάντα δημιουργική και ευτυχισμένη. Να έχεις κοντά σου ανθρώπους που ξέρουν την αξία σου και σου φέρονται αναλόγως!
    Και στη Μαρία εύχομαι να είναι πάντα τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!
      Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ για τις ευχές σου!
      Καλό υπόλοιπο Κυριακής να έχεις. :)

      Διαγραφή
  14. Τυχερη η Μαρία που κεδρισε το μπλε πουλι της νιότης..που δημιούργησε η αγαπη σου για την φιλη που θα κεδριζε..παντα να περνας ομορφα Ελλη μου... φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...