Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

And the winner is........

   Καλησπέρα, καλησπέρα!!

 Ήρθε η ώρα να ανακοινώσω τον/την τυχερό/ή που κερδίζει τον ανοιξιάτικο πίνακα που ετοίμασα για να χαρίσω, με αφορμή τα γενέθλιά μου...





 Πριν όμως το κάνω αυτό, θα ήθελα να πω σε όλους σας ένα πολύ-πολύ μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τις ευχές σας και για τα γλυκά σας λόγια!!!!!

   
   Ειλικρινά, με συγκινήσατε πάρα, μα πάρα πολύ!! 


  Την ημέρα των γενεθλίων μου, αλλά και τις επόμενες ημέρες, οι ευχές σας έφτασαν σ΄εμένα με δεκάδες τρόπους - εδώ στο ιστολόγιο, με mail, στο facebοok που πλημμύρισε με μηνύματα, φωτογραφίες, αφιερώσεις... και... και...

  Με γεμίσατε με αγάπη και ζεστασιά, μου χαρίσατε τόσα χαμόγελα... και με κάνατε νια νιώσω τόσο όμορφα! 

 Μπορεί σήμερα να έχω να ανακοινώσω έναν τυχερό, αλλά στην πραγματικότητα, εγώ νιώθω πως είμαι η τυχερή που σας έχω γνωρίσει, έστω κι αν είναι (προς το παρόν) μόνο μέσω διαδικτύου. Να είστε όλες και όλοι καλά! 



  Τα σχόλια που μου αφήσατε στην ανάρτηση των γενεθλίων μου ήταν 42 συνολικά (στο τέλος αυτής της ανάρτησης παραθέτω αναλυτικά τη σειρά με την οποία μου τα αφήσατε).

  Ως παιδί της τεχνολογίας, προτίμησα να κάνω την κλήρωση με τη βοήθεια randomizer.

  Και η τυχερή είναι....

Η Ελένη Φλογερά!



   Ελένη μου, συγχαρητήρια! Να χαρείς το δώρο σου και εύχομαι πάντα καλότυχη να είσαι! 

  Αν και ήμουν σίγουρη ότι είχα φυλαγμένη κάπου τη διεύθυνσή σου, τελικά δεν κατάφερα να τη βρω... οπότε θα σε παρακαλέσω να μου τη στείλεις ξανά στο mail μου (funkymonkey.handmade@gmail.com) για να σου στείλω άμεσα το δωράκι σου.

  
  Κι επειδή δε θα ήθελα όλοι οι υπόλοιποι να φύγετε σήμερα από εδώ παραπονεμένοι, σας χαρίζω μερικά ανοιξιάτικα λουλούδια...




... μαζί με τις ευχαριστίες μου και την αγάπη μου!


Λίστα σχολίων (από 12/3/14 - 16/3/14) 

1. ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ (12/3/14 - 10:54 π.μ.) 
2. Onirokosmos (12/3/14 - 10:57 π.μ.)
3. Katerina Verigka (12/3/14 - 11:01 π.μ.)
4. airis (12/3/14 - 11:15 π.μ.)
5. ΕΚΦΡΑΣΟΥ (12/3/14 - 11:20 π.μ.)
6. magda (12/3/14 - 11:32 π.μ.)
7. marilenaspotofart (12/3/14 - 11:45 π.μ.)
8. flore G (12/3/14 - 11:53 π.μ.)
9. Νεφέλη (12/3/14 - 12:10 μ.μ.)
10. ΕΥΔΟΚΙΑ (12/3/14 - 12:39 μ.μ.)
11. nikolastsaras (12/3/14 - 1:09 μ.μ.)
12. syros2js (12/3/14 - 1:48 μ.μ.)
13. DIMI (12/3/14 - 2:22 μ.μ.)
14. giwta ar (12/3/14 - 2:29 μ.μ.)
15. katerina koko (12/3/14 - 2:31 μ.μ.)
16. nikol (12/3/14 - 3:04 μ.μ.)
17. Ελένη Φλογερά (12/3/14 - 4:02 μ.μ.)
18. Δέσποινα (12/3/14 - 5:00 μ.μ.)
19. Joan Petra (12/3/14 - 6:52 μ.μ.)
20. Αγγελίνα (12/3/14 - 6:52 μ.μ.)
21. Ο κόσμος της Ράνιας (12/3/14 - 7:05 μ.μ.)
22. marileni (12/3/14 - 7:23 μ.μ.)
23. Ποδηλάτισσα (12/3/14 - 7:52 μ.μ.)
24. maria k (12/3/14 - 9:19 μ.μ.)
25. Xris Kat (12/3/14 - 10:01 μ.μ.)
26. ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΗΠΟΥΡΟΥ (12/3/14 - 10:39 μ.μ.)
27. Άμυ (Ψυχής σιωπές) (12/3/14 - 11:48 μ.μ.)
28. Κέρινα Ποιήματα (13/3/14 - 12:28 π.μ.)
29. Lyriel B (13/3/14 - 2:26 π.μ.)
30. paloma (13/3/14 - 9:36 π.μ.)
31. Maria Fe (13/3/14 - 6:16 μ.μ.)
32. Pepi (13/3/14 - 8:52 μ.μ.)
33. electra asteri (13/3/14 - 10:00 μ.μ.)
34. evonita (13/3/14 - 10:35 μ.μ.)
35. me (maria) (13/3/14 - 10:54 μ.μ.)
36. Pinelia (14/3/14 - 11:50 π.μ.)
37. Μαρία Έλενα (14/3/14 - 3:18 μ.μ.)
38. Gina (15/3/14 - 5:59 μ.μ.)
39.  Άννα Παπαδοπούλου (15/3/14 - 7:34 μ.μ.)
40. Σμαραγδένια Ρούλα (15/3/14 - 10:17 μ.μ.)
41. agrimio (16/3/14 - 6:21 π.μ.)
42.  Demi (16/3/14 - 9:19 π.μ.)


50 σχόλια:

  1. Εγώ τώρα γιατί συγκινήθηκα, μου λες???! Α να χαθείς!
    ;-)
    Συγχαρητήρια στο Ελενάκι!!! Να το χαρεί το πανέμορφο δώρο σου!!!
    Αγκαλίτσα και φιλάκι, Έλλη μου!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις πόσο συγκινήθηκα...
      Στέλνω αγκαλίτσα και φιλάκι και σου εύχομαι καλή εβδομάδα, ομορφιά μου!
      :)))

      Διαγραφή
  2. Καλότυχη πάντα η Ελένη μας και χαρούμενη εσύ που δίνεις με την καρδιά σου!
    Φιλάκια πολλά αλλά κουρασμένα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ κουρασμένη, ε; Κι εγώ... ουφ... τσαγκαροδευτέρα...
      Να είναι καλά η Ελένη μας!
      Σε φιλώ και σου εύχομαι καλή ξεκούραση και μια όμορφη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Έλλη μου...χάρηκα πολύ που είμαι εγώ η τυχερή. Έτσι θα έχω κάτι από μια πολύ καλή φίλη. Σου εύχομαι και πάλι τα καλύτερα! Όλο χαρές να έχεις στη ζωή σου.
    Υ.Γ.Δεν το πιστεύω...έχω ρέντα τώρα τελευταία, να παίξω κανένα joker;
    Φιλάκια πολλά και μια αγκαλιά μεγάλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χάρηκα και πάντα τόσο τυχερή να είσαι!!
      Σ΄ευχαριστώ για τις ευχές και ανταποδίδω!
      Όσο για το joker... ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ!!!! Και μακάρι να κερδίσεις και αυτό!!
      :)))
      Φιλάκια και αγκαλιά κι από εμένα! Και μην ξεχαστείς, περιμένω τη διεύθυνση, ναι;

      Διαγραφή
    2. Ελένη παίξε κάνα τζόκερ εσύ, γιατί εμείς είμαστε χαμένοι από χέρι!! Αχαχαχα! Με γεια το πινακάκι από το όμορφο Ελλάκι! Γλυκά φιλιά κορίτσια μου και καλό ξημέρωμα! :))))

      Διαγραφή
    3. :)))))
      Φιλάκια πολλά, Πέτρα μου!

      Διαγραφή
  4. Να είσαι πάντα καλά να κάνεις τόσο όμορφα δώρα !!!
    Να το χαίρεται και η τυχερή !!!
    Φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να χαίρεται το δωράκι της η Ελένη μας και εσύ Έλλη μου να είσαι πάντα δημιουργική , αισιόδοξη και εδώ κοντά μας .
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ θα είμαι... δε γλιτώνετε έτσι εύκολα από μένα, χαχαχα!
      Φιλάκια κι από εμένα, Νικόλ μου κι ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  6. Έλλη μου να είσαι πάντα χαρούμενη και δημιουργική! Κρίμα που έχασα το giveaway σου. Πάντα τυχερή η νικήτρια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα... αλλά μη μου στενοχωριέσαι, κατά πάσα πιθανότητα θα κάνω κι άλλο πριν το καλοκαίρι.
      Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  7. Πάντα τυχερή να είναι η Ελένη...είμαι σίγουρη πως θα χαρεί πολύ το όμορφο δώρο της!!
    Κι εσύ Έλλη μου να είσαι πάντα καλά και πάντα δημιουργική!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια Ελένη!!! πάντα τυχςερή... και βέβαια αυτό ήθελα να σχολιάσω... δεν παίζεις και κάνα τζοκερ, κινο, λόττο... Σε πάει τώρα τελευταία χαχαχαχα
    Έλλη πολλά φιλάκια και να είσαι πάντα δημιουργική και χαρούμενη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν την πάει, λέει!!!
      Καιρός είναι να πάρει κανένα λαχείο... :)))
      Φιλάκια κι από εμένα, Χριστίνα μου, να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  9. Πάντα τυχερή να είσαι Ελένη!! Έλλη μου γλυκιά σου στέλνω τα φιλιά μου και μια μεγάλη αγκαλιά!!! Πολλές καλημέρες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά και αγκαλιά κι από εμένα, και καλησπέρες!!!!

      Διαγραφή
  10. Πάντα τυχερή να είναι η Ελένη μας!!!!! Σε ευχαριστούμε πολύ που μας χάρισες και εμάς τα ανοιξιάτικα λουλουδάκια!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είχα χρόνο να ετοίμαζα για όλους σας κάτι να στείλω... αλλά, φευ! Η μέρα έχει μόνο 24 ώρες... (ποιος το όρισε αυτό, ήθελα να΄ξερα!!!)
      Φιλάκια, Βίκυ μου!

      Διαγραφή
  11. χρόνια πολλά και πάλε μαιμουδάκι μου γλυκό...συγχαρητήρια στην Ελένη να χαρεί το όμορφο δώρο σου και πάντα τυχερή να είναι..ευχαριστούμε για τα όμορφα λουλούδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, δελφινάκι μου για τις ευχές!! Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  12. Καλημερα Ελλη μου!
    Συγχαρητηρια στην Ελενη μας!
    Να χαρει το ομορφο δωρακι της!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολλά συγχαρητήρια στην νικήτρια!!
    Και φυσικά Έλλη μου να σ' ευχαριστήσουμε και για τα πανέμορφα λουλούδια!!!Η άνοιξη έχει μπει δυναμικά και είναι ό,τι πιο ταιριαστό με την ατμόσφαιρα της εποχής!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, η άνοιξη ήρθε... και το έχω κατευχαριστηθεί!! Επιτέλους, λίγος ήλιος!! Είδα και τα πρώτα χελιδόνια...
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. 'Ελλη μου είμαι απαράδεκτη!Δεν είδα την ανάρτηση για τα γενέθλιά σου! Να σου στείλω όμως τις ευχές μου έστω και καθυστερημένα!Εύχομαι να σου πάνε όλα καλά, να είσαι ευτυχισμένη και δημιοιυργική όπως σε έχω γνωρίσει μέσα από το Blog σου!Πολλά πολλά φιλιά και πάλι χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aby μου, ούτε να το συζητάς, δεν μπορεί πάντα να είμαστε online, έχουμε και δουλειές!!!
      Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου και ανταποδίδω!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  15. Συγχαρητήρια στήν Ελένη μας!!Πάντα καλότυχη!!Νά χαρεί τό πανέμορφο δωράκι σου!!Καλή εβδομάδα Ελλη μου!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης καλή εβδομάδα, Δήμητρα! Φιλάκια κι από εμένα!

      Διαγραφή
  16. Συγχαρητήρια στην Ελένη!! Εμείς σε ευχαριστούμε για τις κάτασπρες ανοιξιάτικες μαργαρίτες!! Φιλιά πολλά, Ελλη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όμορφα τα λουλούδια που μας χάρισες και δηλώνουν με τον καλύτερο τρόπο ότι η Άνοιξη ήρθε!!!
    Πάντα τυχερή η νικήτρια και με το όμορφο καδράκι σου θα είναι σαν να έχει την άνοιξη στο χώρο της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιό σου, Ευδοκία!
      Και που πέρασες!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  18. Eλλειπα εγω στα γενεθλια σου? καλε...χρονια πολλα και καλα , η Τυχερη η Ελενη θα παρει πολυ ομορφο δωρο Ελλη μου και εμεις τα λουλουδια μας , φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ, Μαίρη μου!! Να είσαι καλά, φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  19. Τι όμορφα λουλουδάκια που μας χαρίζεις! Σ' ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας τα γενέθλιά σου!
    Συγχαρητήρια και στην Ελένη, να είναι πάντα τυχερή.
    Ανοιξιάτικα φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ που ήσαστε μαζί μου στα γενέθλιά μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  20. Καλέ, εγώ πού ήμουν????????? Δεν το πιστεύω!!!!!!!!!! Πω πώ ντροπή!!! Ήμουν σίγουρη ότι σου είχα ευχηθεί,κι απο εδώ Έλλη μου! Αυτό το φατσοβιβλίο φταίει!!
    Πολύχρονη να είσαι κούκλα μου, πολύ ωραίο το δωράκι σου και τυχερούλα η Ελένη που το κέρδισε.
    Και του χρόνου και πάντα με υγεία, αγάπη και χαρά!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου, μην το συζητάς, σιγά την ντροπή!!
      Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και πάλι!
      Μάλλον δεν το οργάνωσα και πολύ καλά... ίσως θα ήταν καλύτερα να συμπεριλάβω και όσους μου ευχήθηκαν μέσω fb, αλλά δεν το σκέφτηκα...
      Επιφυλάσσομαι για το επόμενο giveaway!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  21. μπράβο στην Ελένη που βγήκε νικήτρια, πάντα τυχερή!!!! ευχαριστούμε πολύ Έλλη!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ουπς!!! Έχασα την ευκαιρία να συμμετέχω στην κλήρωση μα θα σου ευχηθώ να τα εκατοστήσεις! Πάντα γερή, δυνατή και δημιουργική...μμμμ το τελευταίο άστοχο μια και δεν νομίζω πως θα πάψεις ποτέ να είσαι! Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου, γλυκιά μου!
      Να είσαι καλά, σε φιλώ!

      Διαγραφή
  23. Ανώνυμος19/3/14, 10:06 μ.μ.

    Μπράβο στην Ελένη μας!!! Πάντα τυχερή να είναι!!
    Συγχαρητήρια για το πανέμορφο δώρο που θα της προσφέρεις Ελλη μου!!! Εμείς σε ευχαριστούμε για την όμορφη συντροφιά που μας κρατάς και για το δημιουργικό σου πνεύμα!! Να σαι ευτυχισμένη!!
    Φιλάκια πολλά!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου, η χαρά και η ευχαρίστηση είναι όλη δική μου που σας έχω εδώ, παρεούλα... Να είσαι καλά και ανταποδίδω στο μέγιστο την ευχή σου!
      Φιλάκια πολλά-πολλά! ♥

      Διαγραφή
  24. Σ' ευχαριστούμε για τα όμορφα λουλουδάκια Έλλη μου, που μόνο αγάπη, εκτίμηση κι ευχαριστίες εκπέμπουν απέναντι μας, από ένα πλάσμα τόσο δοτικό κι ευγενικό όπως είσαι Εσύ!
    Να είσαι πολύχρονη και πάντα ευτυχισμένη γλυκιά μου!
    Όμορφο το δωράκι που κλήρωσες κι εύχομαι να το χαρεί η φίλη μας Ελένη!
    Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια!!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου γλυκιά, σ΄ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για το σχόλιό σου και για τα όμορφα λόγια σου!
      Ανταποδίδω τις ευχές!
      Φιλί και αγκαλιά!

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...