Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά πιάτα

    Για άλλη μια χρονιά, τα δώρα που σκοπεύω να χαρίσω στην οικογένειά μου και σε φίλους για τις γιορτές, θα είναι και πάλι χειροποίητα. 

  Αν και αυτό το διάστημα δεν είχα και πολύ χρόνο (ως συνήθως τέτοιο καιρό, τρέχω πανικόβλητη στη δουλειά), κατάφερα παρόλα αυτά να ξεκινήσω και να ολοκληρώσω αρκετές από τις χριστουγεννιάτικες κατασκευές που είχα κατά νου.

  Ξεκίνησα επιχειρώντας να διακοσμήσω πιάτα, κάτι το οποίο δεν είχα ξανακάνει και ήθελα να το δοκιμάσω. Εκτύπωσα χαρτί στον εκτυπωτή μου και το κόλλησα στο κέντρο του πιάτου, με τον ίδιο τρόπο που κάνουμε decoupage, απλώς στην προκειμένη περίπτωση δεν είχα να κάνω με χαρτοπετσέτα, αλλά με εκτυπωμένο χαρτί. Αφού το μοτίβο στέγνωσε, εφάρμοσα γύρω του με τα δάχτυλα πάστα διαμόρφωσης (για να δώσω το ανάγλυφο αποτέλεσμα που βλέπετε) και, όταν στέγνωσε κι αυτή, εφάρμοσα το χρώμα. Στο τέλος πέρασα βερνίκι για προστασία και αντοχή.

    Αυτό είναι το πρώτο πιάτο που ετοίμασα:



Χριστουγεννιάτικο διακοσμητικό πιάτο
Εκτύπωση σε χαρτί, πάστα διαμόρφωσης, ακρυλικά, 
χρυσό glitter, χρυσό pearl pen, βερνίκι νεφτιού 


  Στο δεύτερο πιάτο χρησιμοποίησα μεταλλικά ακρυλικά χρώματα, τα οποία του έδωσαν λάμψη: 



Χριστουγεννιάτικο διακοσμητικό πιάτο
Εκτύπωση σε χαρτί, πάστα διαμόρφωσης, 
ακρυλικά, χρυσό glitter, βερνίκι νεφτιού 


  Ενώ αρχικά είχα σκοπό να φτιάξω τρία πιάτα με τρεις διαφορετικές παραστάσεις, άλλαξα αναγκαστικά γνώμη, κι αυτό γιατί από κεκτημένη ταχύτητα εκτύπωσα δύο φορές την ίδια εικόνα στον εκτυπωτή (γκρρρ...). Είπα να πετάξω το παραπανίσιο αντίγραφο, αλλά μετά το λυπήθηκα... και έτσι αποφάσισα να το χρησιμοποιήσω και για το τρίτο μου πιάτο. 

  Επειδή δεν μου ταίριαζαν τόσο καλά με την εικόνα τα άλλα χρώματα εκτός από το πράσινο, αλλά δεν ήθελα να βγει το αποτέλεσμα και ακριβώς ίδιο με το δεύτερο πιάτο μου, αποφάσισα τελικά να κάνω κάποιες άλλες διαφοροποιήσεις: διάλεξα πιάτο με ανάγλυφο σχέδιο και εφάρμοσα ναι μεν πράσινο χρώμα, αλλά συνδύασα και ανοιχτή και σκούρα απόχρωση.

   Το τελικό αποτέλεσμα ήταν αυτό:



Χριστουγεννιάτικο διακοσμητικό πιάτο
Εκτύπωση σε χαρτί, πάστα διαμόρφωσης, 
ακρυλικά, χρυσό glitter, βερνίκι νεφτιού 


  Εκτός από τα πιάτα, βέβαια, καταπιάστηκα να ετοιμάσω και το δώρο με το οποίο λαμβάνω μέρος στη μυστική ανταλλαγή δώρων της Μαριλένας...

... αλλά δε θα σας το δείξω. Σσςςςς!!! Είναι μυστικό!! 

   Ταξιδεύει ήδη προς τον προορισμό του... Εύχομαι να αρέσει στον παραλήπτη του και να του δώσει χαρά!

   Καλό απόγευμα σε όλους!

67 σχόλια:

  1. ΄Ελλη τα πιάτα σου έγιναν πανέμορφα!
    Είσαι σίγουρη πως ήσουν αρχάρια στην τεχνική? Εγώ βλέπω πως τα κατάφερες μια χαρά!
    Αν το δωράκι που ετοίμασες για το Secret Santa΄s Swap είναι κάτι παρόμοιο,πιστεύω πως θα χαρεί όποιος κι αν το λάβει...
    Από ότι είδα στην προηγούμενη ανάρτηση, εσύ ξετρελάθηκες με το δικό σου...ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΟ!!
    Σου στέλνω φιλί...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ μου, σ΄ευχαριστώ!!!
      Έχω ξανακάνει decoupage με εκτυπωμένο χαρτί ("ανορθόδοξη", δική μου παραλλαγή της τεχνικής), έχω χρησιμοποιήσει ξανά πάστα διαμόρφωσης... αλλά δεν τα είχα συνδυάσει για να διακοσμήσω ένα πιάτο!!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Το δώρο μου όμως για το Secret Santa είναι κάτι εντελώς διαφορετικό... Ελπίζω να χαρεί αυτός/ή που θα το λάβει! :)
      Πολλά-πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Καταπληκτικα τα πιατα σου Ελλη μου ,σιγουρα θα τρελαθουν!!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος11/12/13, 6:51 μ.μ.

    Καλησπέρα Ελλη μου!!! Είναι τέλεια τα πιάτα σου!!!Ειδικά το τρίτο το λάτρεψα!!! :))) Θα χαρούν πολύ οι παραλήπτες τους!!!
    Καλά κάνεις και εκτυπώνεις και δικά σου χαρτιά!! Δεν είναι ανορθόδοξο!! Χαχαχα!! Κι εγώ το κάνω συχνά γιατί βρίσκω τέλειες εικόνες στο διαδίκτυο!!!
    Είμαι σίγουρη θα ναι πανέμορφο και το δωράκι σου για την ανταλλαγή!!!
    Και του χρόνου κοπέλα μου και μακάρι να λάβεις κι άλλα υπέροχα δωράκια!! Μάκια!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, Μαριλένα μου!
      Σ΄ευχαριστώ για την εμψύχωση!
      Είπα "ανορθόδοξο", γιατί όσοι έχουν διδαχθεί την τεχνική χρησιμοποιούν μόνο ριζόχαρτο και χαρτοπετσέτα. Έτσι τους μαθαίνουν, νομίζω!
      Σε μαγαζιά με είδη χόμπι που πήγαινα να προμηθευτώ διάφορα υλικά κατά καιρούς, όταν με ρωτούσαν πώς δουλεύω και απαντούσα, όλο "Ιιιιιιιιιιι!!!! Χαρτί;!! Μα γιατί; Είναι λάθος!!" μου έλεγαν! Αλλά εγώ, τα δικά μου... έχω ξερό κεφάλι, χαχα!!
      Έχω χρησιμοποιήσει και χαρτοπετσέτα, αλλά το χαρτί έχει άλλη χάρη... και έχεις απεριόριστες δυνατότητες στην επιλογή των εικόνων, λόγω διαδικτύου, όπως επισήμανες.
      Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. Έλλη μου υπέροχα και τα τρία πιάτα με πολύ όμορφα μοτίβα.
    Θα αρέσουν σίγουρα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία τα έργα σου ομορφιά μου!! Πάντα ωραία πράγματα φτιάχνεις! Να είσαι καλά και καλό σου βραδάκι! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξανθούλα μου, να ΄σαι καλά για την εμψύχωση!!
      Πολλά φιλάκια, καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  6. Τα πιάτα σου έγιναν υπέροχα,τέλεια δώρα!!!!!!!!!!!Καλό βράδυ,φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, κορίτσια!
      Η αλήθεια είναι πως ανυπομονώ να τα προσφέρω...
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Είναι φοβερά,πολύ εντυπωσιακά!! Μπράβο Έλλη μου!!
    Θα ξετρελαθούν όλοι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πολύ όμορφα Έλλη
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν, Μαρία Έλενα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφα τά πιάτα σου Ελλη μου!!!Διάλεξες πολύ ωραία μοτίφ καί ταίριαξες καί τά χρώματα!!!Τέλεια!!!Καί εγώ πιάτα έφτιαχνα πρίν!!!Χά χα!!Είναι ευπρόσδεκτα δωράκια!!!Μπράβο σου!!Καλό βράδυ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα δικά μου πιάτα δεν πιάνουν χαρτωσιά μπροστά στα δικά σου... εσύ είσαι μαιτρ της τεχνικής!!!
      Με τα μοτίφ κάτι μ΄έπιασε... διάλεγα όλο αγγελούδια φέτος!!
      Φιλάκια πολλά, Dimi μου!

      Διαγραφή
  10. Είναι πανέμορφα τα πιάτα σου, με πολύ ιδιαίτερα μοτιφάκια και ωραία συνδιασμένα χρώματα !! Φαντάζομαι θα χαρούν οι παραλήπτες !!!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ, Ράνια!
      Κι εγώ ελπίζω να χαρούν!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Εντάξει, να μη σου πω πως κάθε φορά που βλέπω τα αριστουργήματά σου, δαγκώνομαι από τύψεις. Όχι πως θα έφτιαχνα ποτέ κάτι τέτοιο, αλλά ειλικρινά θαυμάζω τη φαντασία σου. Όλα τα πράγματα γύρω σου, είναι υποψήφια υλικά για δημιουργίες. Μεγαλειώδες το βρίσκω.
    Υπέροχα & μοναδικά δώρα Έλλη μου!
    Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μη δαγκώνεσαι, ο καθένας στον τομέα του!! (Εγώ τι να πω από την πλευρά μου, για κάθε φορά που διαβάζω τα υπέροχα κείμενά σου;
      Μόνο να θαυμάζω μπορώ...)
      Πάντως σ΄αυτό που λες για τα υποψήφια υλικά, έχεις δίκιο!! Μου έδωσες ιδέα! Κάποια στιγμή θα πρέπει να περιλάβω με decoupage και το αυτοκίνητό μου, το οποίο παλιώνει επικίνδυνα πλέον, όπως παλιώνω κι εγώ... Θα το συνεφέρω μια χαρά, αχαχα!
      :))))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Σαν το χειροποίητο δώρο, δεν έχει!!!
    Και τα τρία πιάτα μου άρεσαν εξίσου!!!
    Εξαιρετικό αποτέλεσμα, Έλλη μου!!! (Δεν ήξερα πως γίνεται και με εκτυπωμένο σχέδιο... Νόμιζα πως θα "ξέβαφε" το χρώμα αν το περνούσες με κόλλα ή βερνίκι... Α, ρε Γιάννα, τρομάρα σου! Μέχρι χθες νόμιζες πως το decoupage είναι νέα τάση της μόδας στα μαλλιά και τώρα έχεις και άποψη επί του θέματος...)
    ;-) αχαχαχα!!!
    Αγκαλιά και φιλί, κοριτσάκι μου!!!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    (Α, μου άρεσε πολύ και το σχόλιό σου στο blog της Κατερίνας σχετικά με τον Άγιο Βασίλη και τα παιδιά...)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν!!!!
      Εκείνο στα μαλλιά είναι ντεκαπάζ, αλλά μιας και το έφερες το θέμα εκεί, θα σου πω πως έπεσες μέσα!!!! Μια χαρά σχετική είναι η άποψή σου!!! Ναι, το χαρτί μπορεί να αποχρωματιστεί, αλλά αν θέλεις να το αποφύγεις, το ψεκάζεις με λακ!!! Οπότε, ντεκουπάζ και μαλλί συνδυάζονται μια χαρά!!
      :))))
      Σ΄ευχαριστώ για την επισήμανση σε σχέση με το σχόλιο στην Κατερίνα! Φοβερή απάντηση η μαμά, ε; Της έβγαλα το καπέλο!!!
      Φιλάκια πολλάααααα!!

      Διαγραφή
  13. ΤΑ ΠΙΑΤΑ ΣΟΥ ΕΓΙΝΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!
    ΤΑ ΧΕΙΡΟΠΠΙΗΤΑ ΔΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΑ!!!!
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΑ ΧΑΡΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου, σ΄ευχαριστώ που πέρασες και για τα καλά σου λόγια! Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  14. Και τα τρία είναι υπέροχα και πιο πολύ επειδή η αξία του χειροποίητου είναι ανεκτίμητη. Και εμένα έτσι μου αρέσει να φτιάχνω τα δώρα μου και το χαίρομαι , βέβαια ακόμα δεν έχω βρεί χρόνο με όσα μας συνέβησαν αλλά κάτι θα κάνω .
    Καλό βράδυ Ελλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω... όπως το νιώθεις, έτσι να κάνεις. Μην πιεστείς, γιατί τότε δεν έχει αξία το όλο θέμα, Νικόλ μου.
      Σε φιλώ, καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  15. Ουτε που καταλαβαινετε οτι πρωτη φορα το εκανες αυτο...ειναι πολυ όμορφα και τα τρία...μου αρεσαν πολύ , χρωματα, εικονα, τελικη εμφανιση ως συνολο και ως συνδυασμός χρωμάτων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ!!!!!
      Όντως πρώτη φορά έκανα τα "μαγικά" μου πάνω σε πιάτο, αλλά η αλήθεια είναι πως πριν φτάσω στο σημείο να σας δείξω κάτι, το αντικείμενο περνάει πρώτα ένα test-drive από μένα... αν δε μου γεμίζει το μάτι, την πάτησε!!! Ή που θα καταχωνιαστεί, ή που θα ξαναφτιαχτεί...
      Φιλούθκια!

      Διαγραφή
  16. νομίζω ότι οι φίλες μας Έλλη μου τα είπαν όλα, σαν τα χειροποίητα δώρα δηλ δώρα καρδιάς με προσωπική σγραγίδα αγάπης δεν υπάρχουν!!! Τα πιάτα είναι πολύ όμορφα και θα δώσουν μεγάλη χαρά στους παραλείπτες!!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι, κι εγώ συμφωνώ!!
      Σ΄ευχαριστώ πολύ, Μαρία μου! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Υπέροχα τα πιάτα σου!!!. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Θα χαρούν πολύ οι παραλήπτες των όμορφων πιάτων σου!!
    Γεια στα χέρια σου και καλή δημιουργική συνέχεια!!!
    Να έχεις μία όμορφη Πέμπτη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χάρηκα που πέρασες!!!! Πόσο καιρό είχαμε να τα πούμε;!
      Ελπίζω να είσαι καλά! Καλή συνέχεια να έχεις κι εσύ, φιλάκια και ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  19. ειναι πανεμορφα!
    μπραβο σου δημιουργικη μου φιλη!
    δεν υπαρχει καλυτερο δωρο απο αυτο που καποιος επιμελειτε μονος του!
    φιλακια κοριτσι μου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ!
      Συμφωνώ με αυτό που λες... αλλά εγώ δεν πιάνομαι, αφού είμαι λάτρης του χειροποίητου και του ξεχωριστού, ή ακόμη και μοναδικού του χαρακτήρα.
      Νομίζω πως το θέμα είναι καθαρά υποκειμενικό, σε κάποιους το χειροποίητο αρέσει και το εκτιμούν, σε κάποιους άλλους όχι!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  20. Έλλη μου σήμερα παρέλαβα το πολύ όμορφο κασκόλ σου!!! Θα το λανσάρω με ένα γκρι φόρεμα μου έχω το σκ!!! σε ευχαριστώ πολύ!!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με γειες!!!!!!
      Πολύ χαίρομαι! Όλα εντάξει;
      Να το χαρείς, ο συνδυασμός που λες ακούγεται σούπερ!! Φιλάκια πολλά και σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  21. Τέλεια έγιναν,Έλλη μου!Μου αρέσουν τα χρώματα που χρησιμοποίησες.
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ!!
      Για το πρώτο, το κοραλλί, είχα συζητήσεις άπειρες με τον εαυτό μου... (να το βάλω; να μην το βάλω;) Δεν το λες και αμιγώς χριστουγεννιάτικο!! Αλλά με έσωσε ο άγγελος της εικόνας, ε;
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  22. Σοκολατάκια... κουραμπιεδάκια...
    (ή μάλλον, όχι κουραμπιεδάκια, άντε να καθαρίσεις από τις εσοχές τη ζάχαρη άχνη μετά, χαχα!!)
    Ή για να αφήσεις μέσα στο πιάτο το κατιτίς για τον Άγιο Βασίλη... τόσο δρόμο θα κάνει!!!!
    Τέλος πάντων, για κάθε περίπτωση!!!
    Φιλάκια πολλά, σ΄ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πάντα με εκπλήξεις είσαι Ελλάκι μου!μοναδικής ομορφιάς τα πιάτα σου.δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ τέτοια κατασκευή!το ότι είναι χειροποίητα και με φανταστικά σχέδια σίγουρα θα ενθουσιάσουν!!!!!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ κάθε φορά έρχεσαι εδώ με ένα καλό λόγο για μένα και μου αναπτερώνεις το ηθικό!!
      Σ΄ευχαριστώ!

      Φιλάκια κι από εμένα!

      Διαγραφή
  24. Υπέροχες δημιουργίες Έλλη μου! Χειροποίητα ...σμαράγδια θα πω εγώ για τα πράσινα πιάτα, αλλά και το πορτοκαλί τέλειο! Μπράβο, που αν και δεν έχεις χρόνο πάντα βρίσκεις στιγμές να μεταμορφώνεις όμορφα και χρήσιμα αντικείμενα!
    Καλή συνέχεια!!! Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Σμαράγδια"; Τι όμορφο, δεν το είχα σκεφτεί!!!
      Σ΄ευχαριστώ!
      Οι δημιουργία είναι ο τρόπος μου για να ξεφεύγω από την πίεση της καθημερινότητας: όταν καταπιάνομαι με κάτι, δε σκέφτομαι τίποτα πέρα από αυτό... κι αυτό είναι άκρως ευεργετικό!
      Φιλί και αγκαλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  25. Πολύ όμορφα τα πιάτα σου σίγουρα θα εντυπωσιάσουν !!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος12/12/13, 7:21 μ.μ.

    να πάλι το decoupage με κυνηγάει!χαχαχα
    πρέπει οπωσδήποτε να το δοκιμάσω!
    υπέροχα δείχνουν όλα Έλλη μου!
    σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, ναι!! Όλους μας κυνηγάει!!!
      Να το δοκιμάσεις!
      Φιλάκια και σ΄ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  27. Πολύ ωραίο το κόκκινο... ποιός θα το λάβει?

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Προσοχή, κορίτσια!!!! Τα πιάτα με ντεκουπάζ δεν είναι κατάλληλα για γλυκά , εκτός εάν αυτά έχουν περιτύλιγμα (σοκολατάκια π.χ.) Τα χημικά (κόλλες και βερνίκια) είναι απαγορευτικά για κουραμπιέδες ή μελομακάρονα!!!
    Για τέτοια χρήση, καλύτερα είναι τα διάφανα πιάτα στα οποία το ντεκουπάζ γίνεται από την ανάποδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ όμορφα έγιναν και τα τρία, 'Ελλη μου! Το μοτίβο του πρώτου είναι εξαιρετικό. Και τα δύο πράσινα είναι επίσης πολύ όμορφα.
    Καλή συνέχεια με τις προετοιμασίες σου!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου, σ΄ευχαριστώ! Μόλις σου απάντησα και στο σχόλιό σου, πιο πάνω!
      Καλή συνέχεια επίσης, και καλό βράδυ! Φιλιά!

      Διαγραφή
  30. Μαριάννα μου, αστειευόμουν πιο πάνω!! Εννοείται, ό,τι έχω χρησιμοποιήσει στα πιάτα είναι χημικό!
    Έκανες πολύ καλά όμως που το επισήμανες!
    Όταν τα έφτιαχνα, σκεφτόμουν ότι θα ήταν ωραία να τοποθετηθούν όρθια, με στήριγμα, πάνω σε κάποια επιφάνεια, ή στον τοίχο!
    Πάντως όχι για φαγώσιμα...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. εξαιρετικα έγιναν τα διακοσμιτικα πιάτα σου Ελλη μου.. και λές και οτι είναι η πρώτη σου προσπαθεια...μπράβο σου...οσες ασχολουνται με το ντεκουπαζ.. ολες το λατρεύουνε αλάζει την όψη των πραγματω. τα κανει πιο όμορφα...να χαίρεσαι και το δωρακι σου της μυστικής αναταλαγής... αργώ να περασω αλλα οπως λες και εσύ αυτες οι μερες ειναι για τρέξιμο..χι.χι. φιλακια πολλά μικρή μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ, Ρούλα μου! Να είσαι καλά!
      Πράγματι, το ντεκουπάζ έχει ενδιαφέρον, κι αυτό γιατί έχει ένα ευρύ πεδίο εφαρμογής και πολλές δυνατότητες!
      Όλοι τρέχουμε αυτές τις μέρες... μη στενοχωριέσαι, δεν παρεξηγώ!!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  32. Είναι πανέμορφα!! Ειδικά το τελευταίο έχει απίστευτες πινελιές! Καληνύχτα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τι όμορφα που εγίναν!Ειδικά το πρώτο πράσινο πιάτο μου άρεσε πολύ.Πολλά φιλιά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν!!!! Να είσαι καλά! Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  34. Αυτά είναι τα πιο ωραία δώρα!
    Δημιούργησες - μεγαλούργησες πάλι Έλλη μου!!
    Να τα χαρούν οι παραλήπτες τους! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλόμα μου, σε ευχαριστώ πολύ-πολύ!
      Φιλάκια πολλά, καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  35. Γεια στα χέρια σου!!
    Είναι πανέμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...