Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

"Η γυναίκα με τη βεντάλια" - Μενταγιόν με την τεχνική bead embroidery

  
  Ο Gustav Klimt (1862-1918) είναι ένας από τους αγαπημένους μου ζωγράφους. 

 Οι πίνακές του είναι για μένα ξεχωριστοί, για πολλούς και διάφορους λόγους: αγαπώ τη γενικότερη τεχνοτροπία, τα θέματα, τα χρώματα (και ειδικά την παρουσία του χρυσού), τα διάφορα διακοσμητικά σχήματα και μοτίβα που ενσωμάτωσε σε αυτούς, τον ιδιαίτερο, ερωτικό τρόπο που απεικονίζει τη γυναίκα (και μάλιστα, σχεδόν αποκλειστικά).

 Επειδή το έργο του μου αρέσει τόσο, προσπάθησα αρκετές φορές να το συμπεριλάβω σε δημιουργίες μου (είτε ενσωματώνοντάς το αυτούσιο, είτε ενσωματώνοντας κάποια μεμονωμένα στοιχεία του) - ίσως γιατί ήθελα πολύ να έχω κάτι δικό του στο χώρο μου.

  Έτσι, δοκίμασα να μεταφέρω κάποια από τα μοτίβα του Κλιμτ στο φόρεμα της δικής μου "Ανδρομέδας"... το "Φιλί" έγινε ένας τρίγωνος πίνακας, η μία από τις "Τρεις ηλικίες της γυναίκας" έγινε ένας πίνακας κι αυτή, ο οποίος βρίσκεται στην κρεβατοκάμαρά μου.

  Όλα τα παραπάνω έγιναν το 2012. Σήμερα, χρόνια μετά, αποφάσισα να κάνω κάτι διαφορετικό, θέλοντας να έχω ένα έργο του Klimt όχι πια απλά στο χώρο μου, αλλά μαζί μου

 Καταπιάστηκα ξανά με το ράψιμο χαντρών πάνω σε ύφασμα (η τεχνική bead embroidery είναι μια άλλη μεγάλη μου αγάπη, πάντα με ενθουσιάζει το αποτέλεσμα που προκύπτει, μάλλον επειδή δουλεύω με έναν εντελώς δικό μου τρόπο!!) και δημιούργησα ένα μενταγιόν. Σε αυτό έχω ενσωματώσει το έργο του Klimt "Η Γυναίκα με τη Βεντάλια", ένα έργο του 1917-1918.

 Η εικόνα του έργου είναι και πάλι δικής μου εκτύπωσης, και για να την πλαισιώσω, επέλεξα να κινηθώ σε γήινα χρώματα.


"Η γυναίκα με τη βεντάλια" (G. Klimt) ~ 
Μενταγιόν με την τεχνική Bead Εmbroidery
Χάντρες-σπόροι, χειροποίητο ακρυλικό cabochon με εικόνα δικής
 μου εκτύπωσης, κορδόνι, χειροποίητη φουντίτσα από cotton perle. 


  Περιττό να το πω μετά από όλα αυτά, αλλά θα το πω... το αγάπησα! 

  Να είστε όλοι καλά, σας φιλώ!




Info: 

  Αν θέλετε να γνωρίσετε λίγο καλύτερα τον Gustav Klimt, να πληροφορηθείτε για τη ζωή του, το έργο του και να δείτε κι άλλο σχετικό υλικό, μπορείτε να επισκεφθείτε το Artsy και πιο συγκεκριμένα τη σελίδα που είναι αφιερωμένη στο ζωγράφο:

 ► Gustav Klimt (Artsy’s page)


30 σχόλια:

  1. Πανέμορφο Έλλη μου
    Αγαπημένος και για μένα ζωγράφος
    Να το φοράς και να το χαίρεσαι

    Φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αρχικά να σου πω πως μόλις είδα την Ανδρομέδα σου και το τριγωνικό φιλί! ;-)
    Βρε, μαϊμουδάκι μου, πόσο σε θαυμάζω! Πολύ-πολύ όμορφα είναι!
    Και το μενταγιόν σου, αποτελεί την ιδανική συνέχεια! Πόση λεπτοδουλειά! Αυτά είναι της... υπομονής, δεν είναι για μένα! χαχα!
    By the way, το φιλί το έχει η κολλητή μου στο τζάκι της! (Προφανώς, όχι το αυθεντικό και επίσης προφανώς, όχι μέσα στο τζάκι!)
    :-p
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, πολυδιάστατο ταλέντο μου!
    Καλή εβδομάδα! Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια; Μετά το 2012 γνωριστήκαμε εμείς; Δεν το θυμάμαι τώρα με σιγουριά αν δεν το κοιτάξω!
      Χαίρομαι λοιπόν που σου τα έδειξα τώρα - ειδικά για την Ανδρομέδα είμαι πολύ περήφανη. Και εγώ, και όλη η γειτονιά μου μαζί (μιας και τη δούλευα επί βδομάδες στον κήπο τα καλοκαιρινά απογεύματα του '12, και έτσι οι γείτονες παρατήρησαν όλη την εξέλιξή της, χαχαχα!!)
      Για το τριγωνικό "Φιλί" δεν είμαι και τόσο περήφανη, νομίζω ότι θα μπορούσα να το είχα κάνει πολύ καλύτερο... αλλά δεν πειράζει. Ποτέ δεν είναι αργά!
      Χάρηκα που σου άρεσε το μενταγιόν, και ζήλεψα λιγάκι το τζάκι της φίλης σου με τον Κλιμτ. Πολύ καλά το σκέφτηκε, φαντάζομαι τι ωραία που θα είναι να πίνεις καφεδάκι με αναμμένο τζάκι το χειμώνα, και να θαυμάζεις ταυτόχρονα αυτόν τον τόσο ερωτικό πίνακα!
      Φιλιά πολλά κι από εμένα! Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Κι εγώ το αγάπησα καλή μου !!!
    Έγινε πάρα πολύ όμορφο, μπράβο !!!!
    Καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Ράνια μου, σε ευχαριστώ!
      Φιλιά και καλή εβδομάδα! :)

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφο και τόσο ιδιαίτερο!!
    Μπράβο Έλλη μου!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, Μαρία μου! Επίσης καλή εβδομάδα, φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Πάρα πολύ ωραίο! Μα είναι να μην το αγαπήσεις?
    Όπως έχω αγαπήσει κι εγώ αυτό που μου έφτιαξες!!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, όσον αφορά το δικό σου ήταν οργανωμένο το έγκλημα, μιας και συμπεριέλαβα τον Πύργο του Άιφελ!! Χιχιχι!
      Φιλιά πολλά, Μαριάννα μου και σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  6. Έλλη πανέμορφο. Και επιλεκτική, λεπτή και καλαίσθητη η επιλογή σου αλλά και τα χέρια σου στη δημιουργία.
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω.. σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, Γιάννη μου!
      Εγώ δεν έχω κάνει και πολλά, τα πάντα οφείλονται στο έργο του Κλιμτ, αυτό κλέβει τις εντυπώσεις.
      Καλό απόγευμα να έχεις!

      Διαγραφή
  7. Τι μαιμουδιτσα εισαι εσυ καλε; παντου τα καταφερνεις;;;
    Μπηκα σε ολα τα λινκ κι επαθα πλακα!! Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παντού σίγουρα όχι, αλλά ποτέ δεν είναι αργά, τουλάχιστον για να δοκιμάσω... ;-)
      Φιλιά πολλά, και σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  8. Έλλη μου πραγματικά είναι πολύ όμορφο! Καλοφόρετο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θαυμάσιο είναι και ιδιαίτερα τα χρώματα, τέτοια του ταίριαζαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμφωνείς μαζί μου! Τα χρώματα που θα έβαζα ήθελα να αναδείξουν την εικόνα, και όχι να την επισκιάσουν.
      Να είσαι καλά Αχτίδα μου!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχο Έλλη, πραγματικά!! μου αρέσει πολύ και η λεπτομέρεια με τη φουντίτσα!! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιχείρησα ένα "πάντρεμα" εδώ: η φουντίτσα δίνει κάτι το σύγχρονο, το φρέσκο και μοδάτο, στις λεπτομέρειες ενός πίνακα που χρονολογείται από το 1918. Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. ααα ειναι παρα πολυ ωραιο
    μπραβοοο
    κι ωραια ονομασια
    χιχιχι

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Το όνομα είναι το όνομα που έδωσε ο Klimt στον πίνακά του, δεν είναι κάτι που σκέφτηκα εγώ...
      Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  12. Ανέτρεξα στο έτος 2012 και είδα τα έργα σου , τότε δεν σε γνώριζα !!! Το μενταγιόν σου είναι μοναδικό , με άποψη και εγώ θα το λάτρευα!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά έκανες! Μετά από το '12 γνωριστήκαμε κι εμείς; Θα ορκιζόμουν ότι σε ξέρω πολύ περισσότερο καιρό!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, Νικόλ μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος26/3/16, 2:44 μ.μ.

    Αριστούργημα Ελλη μου!! Τα χέρια σου φτιάχνουν αξιοθαύμαστα έργα!!! Καλοφόρετο το μενταγιόν σου!!
    Φιλάκια κοπέλα μου και καλό σ/κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε, Μαριλένα μου!
      Να είσαι καλά και να έχεις μια χαρούμενη εβδομάδα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Ομολογώ οτι δεν τον ηξερα τον συγκεκριμενο ζωγραφω Ελλη μου τον έμαθα χαρη σεσενα.. και στο ομορφο μενταγιον που έχεις φτιαξει και που είναι αξιο θαυμασμου για την δουλεια που εχει και σεσενα για την υπομονη σου μπραβο σου μικρή...να περνας ομορφα οτι και να κανεις φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι τότε που σου τον γνώρισα εγώ! Και χαίρομαι που σου άρεσε και το μενταγιόν.
      Φιλιά πολλά, να περνάς όμορφα κι εσύ!

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...