Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014

Νέα και "Εικόνες" (the video)

   Να΄μαι και πάλι! Καλώς σας ξαναβρίσκω, φίλοι μου! Μου λείψατε!

  Συγχωρέστε μου την πολυήμερη απουσία, αυτό το διάστημα ήταν δύσκολο και περίεργο για μένα - και κυρίως ψυχολογικά. Για την ακρίβεια, ήταν το διάστημα της πλήρους ταλαιπωρίας...

  Κάποιοι το ξέρετε ήδη από το φατσοβιβλίο, κάποιοι θα το μάθετε τώρα: έφυγα από τη Θάσο όπου δούλευα τα τελευταία χρόνια (επιτέλους!!) και φέτος βρίσκομαι στην Ημαθία για δουλειά. Ήταν ένα ανέλπιστο δώρο που με γέμισε χαρά. 

  Ήρθα λοιπόν στο νομό ορεξάτη και με κέφι, τα πράγματα όμως δεν ξεκίνησαν καλά. Με άλλαξαν τρεις φορές τόπο εργασίας, μέσα σε λίγες μόνο μέρες: μία δούλεψα στην Αλεξάνδρεια, μία σε ένα χωριό έξω από τη Νάουσα και τώρα δουλεύω προσωρινά μέσα στην πόλη της Νάουσας. Λέω "προσωρινά" γιατί πάλι θα με αλλάξουν, περιμένω να τοποθετηθώ σε ένα άλλο χωριό έξω από τη Νάουσα από στιγμή σε στιγμή. 

  Τέσσερις διαφορετικοί τόποι, με λίγα λόγια, τέσσερα διαφορετικά περιβάλλοντα, μέσα σε διάστημα λιγότερο του ενός μήνα... (Ουφ! Αισθάνομαι σαν μπαλάκι του τένις...)

  Όπως καταλαβαίνετε, όλο αυτό δεν μπορεί παρά να είναι ψυχοφθόρο. Άργησα πολύ να βρω σπίτι και να τακτοποιηθώ, κι αυτό γιατί δεν ήξερα προς τα ποια περιοχή ακριβώς να ψάξω, μιας και με άλλαζαν τοποθεσίες συνέχεια. Πηγαινοερχόμουν λοιπόν με το αυτοκίνητο από Λάρισα, κάτι το οποίο και με κούρασε και με άφησε ταπί.

  Τελικά κατάφερα να βρω σπίτι και τώρα θα τα λέμε από τη Νάουσα πια. 

  Το τοπίο με τον ακριβή τόπο εργασίας μου ελπίζω να ξεκαθαρίσει σύντομα, γιατί όσο εγώ λειτουργώ ως νομάδας, τόσο αισθάνομαι εκτός τόπου και χρόνου χωρίς να μπορώ να προσαρμοστώ, και τόσο παίρνω και άλλους στο λαιμό μου - ειδικά αυτούς που με κοιτούν μέσα στα μάτια κάθε πρωί και περιμένουν πώς και πώς να με δουν και την επόμενη μέρα.  

(Πώς να πεις σ΄αυτά τα μάτια ότι θα τα αφήσεις και θα φύγεις κάποια στιγμή, 
και πως δε φταις εσύ γι΄αυτό; Πώς να ζητήσεις να καταλάβουν;) 

  Το καλό της όλης κατάστασης κρύβεται στις λεπτομέρειες... το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε βρέθηκα για πρώτη φορά εδώ και χρόνια στο σπίτι μας. Από ό,τι υπολόγισα, είχα να πάω ένα κανονικό Σαββατοκύριακο στο σπίτι μου και στο σύζυγό μου (εκτός των διαστημάτων  Χριστουγέννων, Πάσχα και καλοκαιριού) από το 2007-2008. Καταλαβαίνετε την έξαψή μου λοιπόν την Παρασκευή - ήταν οι πιο γλυκιές 2 και κάτι ώρες οδήγησης που έκανα ποτέ.

 Στο μεταξύ, φόρτωσα στον κόκορα τις νέες δημιουργίες (πού όρεξη;) και έπιασα να "ξεσκονίζω" τις παλιές:


 Στις αρχές του 2013, είχα γράψει και εικονογραφήσει μια μικρή ιστορία για τη Φλώρα (TEXNIS STORIES) και το παιχνίδι της "Παίζοντας με τις Λέξεις". Ο τίτλος της ήταν "Εικόνες".

 "Παίζοντας" λιγάκι στον υπολογιστή, τη μετέτρεψα σε ένα μικρό βιντεάκι. (Όχι κάτι το τρομερό, μη φανταστείτε!) 

  Και κάπου εκεί ξαναθυμήθηκα πόσο φλέρταρα παλιότερα, όταν ήμουν φοιτήτρια, με την ιδέα της δημιουργίας μιας απλής ταινίας μικρού μήκους. Δεν αξιώθηκα να το υλοποιήσω ποτέ αυτό, θέλει κόπο, θέλει χρόνο, θέλει σχεδιασμό, εξοπλισμό, προγράμματα, συνεργάτες... (ειδικά γι΄αυτούς τους τελευταίους, αν ξέρετε κανέναν που να ασχολείται ή να ενδιαφέρεται, δώστε του το mail μου!!! Για όλα τα άλλα, υπόσχομαι να το παλέψω...)

  Τέλος πάντων, ποτέ δεν ξέρεις. Ίσως κάποτε καταφέρω να κάνω και αυτή την ιδέα μου πράξη. Στο μεταξύ, ας ξεκινήσουμε με τα πιο απλά, ε;

Έτσι κι αλλιώς, 
προσπαθώντας, μαθαίνεις... και δοκιμάζοντας, καλυτερεύεις.


  Λόγω του ότι ο blogger αλλάζει τα φώτα στο αρχείο μου, εξαιτίας της συμπίεσης, και υποβαθμίζει την ποιότητά του (που σημαίνει ότι δεν θα το δείτε με την ίδια ποιότητα που το βλέπω εγώ στον υπολογιστή μου), το ανέβασα στη σελίδα μου στο facebook, ελπίζοντας σε καλύτερα αποτελέσματα. Όσοι θέλετε, σας περιμένω να το δείτε εκεί, πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο. (Θυμηθείτε μόνο να κάνετε κλικ στην επιλογή HD κάτω χαμηλά στο βίντεο, για καλύτερη ποιότητα).




Καλή εβδομάδα σε όλους!


44 σχόλια:

  1. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο με συγκίνησε η ιστορία σου. Και η εικονογράφηση είναι τέλεια. Αποδίδει επακριβώς το νόημα του κειμένου. Μπράβο !!!
    Καλή αρχή. Ελπίζω να τακτοποιηθούν όλα σύντομα στον εργασιακό σου χώρο.
    πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που σου άρεσε!! Σε ευχαριστώ! (Και για τις ευχές!)
      :)
      Επίσης καλή αρχή και σε εσάς και καλή προσαρμογή! Χαίρομαι που έχεις σύνδεση στο ίντερνετ τώρα και θα μπορούμε έτσι να τα λέμε. Με την πρώτη ευκαιρία θα σου έρθω από το μπλογκ να μάθω τα νέα σου!
      Φιλάκια πολλά, Χριστίνα μου! Καλά να περνάτε!

      Διαγραφή
  2. Λάτρεψα μέχρι και τη μουσική σου!
    Υπέροχο όλα Έλλη μου!
    Ολόψυχα σου εύχομαι να λάβει τέλος η ταλαιπωρία σου! Εγώ πέθανα και μόνο που σε διάβασα ( έχω θέμα με τις μετακινήσεις και την προσαρμογή αν και στο τέλος εγκλιματίζομαι... Πάντως εγώ θα γκρίνιαζα πολύ!!!)
    Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε το βίντεο!
      Μακάρι να διευθετηθεί σύντομα το θέμα, γιατί στην προκειμένη περίπτωση δεν την πληρώνει μόνο η αφεντιά μου, όπως προείπα... και είναι κρίμα.
      Να σου πω την αλήθεια, κι εγώ γκρινιάρα θα ήμουν (και συνήθως είμαι, γιατί έχω κουραστεί από τις μετακομίσεις και όλα αυτά τα χαζά και τα μισά), αλλά έπαιξε πολύ ρόλο η κοντινή απόσταση στη συγκεκριμένη περίπτωση, μου έδωσε άλλη ψυχολογία (="Ό,τι και να γίνει το σαββατοκύριακο θα ηρεμήσω σπίτι μου"). Αν ήμουν 6 ώρες μακριά όπως πριν, χωρίς δυνατότητα να ηρεμήσω στο χώρο μου, με τους ανθρώπους μου, θα ήμουν διαρκώς μες στα νεύρα!
      Πάντως σ΄αυτή τη δουλειά δεν είναι να έχεις θέμα με τις μετακινήσεις... δεν την παλεύεις αν έχεις!!
      Υπομονή θέλει... τρελή υπομονή θα έλεγα! Και όχι εξαιτίας όσων φαντάζεσαι, εξαιτίας κυρίως των αρμοδίων που σε βλέπουν ως μια κουκκίδα στο χάρτη και παίζουν διαρκώς πάνω στην πλάτη σου.
      Φιλάκια κι από εμένα και σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  3. Έλλη μου,
    ενθουσιάστηκα από το βίντεο!!!! Μπράβο σου!!
    Ειδικά οι εικόνες και η ιστορία(δεν την είχα διαβάσει στης Φλώρας) με συγκίνησαν βαθιά! :)
    Μα τι γίνεται πια με την εκπαίδευση στην Ελλάδα; Λένε πως η Παιδεία και η Υγεία είναι το παν, εδώ ούτε το ένα έχουμε, ούτε το άλλο.. που πάμε;!
    Εύχομαι να σε τοποθετήσουν μόνιμα σε μια θέση το συντομότερο δυνατό, τόσο για σένα, όσο και για τα παιδιά.. είναι κρίμα να σας ταλαιπωρούν όλους τόσο πολύ!
    Χαίρομαι που βρίσκεσαι πιο κοντά στον άνδρα και την οικογένεια σου! :)
    Φιλάκια και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Παλόμα μου, σε ευχαριστώ!!! :)))
      Όσο για το άλλο θέμα, αυτά είναι ντροπής πράγματα... που λένε και στο χωριό μου, χαχα!! Πού πάμε; Να σου πω πού πάμε: προσπαθούμε, η κάθε μία μονάδα, να κάνει κάτι με το τίποτα που της παρέχεται! Σε κάθε επίπεδο... Και ενδιαφέρον μηδέν στο μεταξύ από τους επάνω (από το κεφάλι μας)!
      Κι εγώ το εύχομαι, γιατί κανείς μας δεν μπορεί να βάλει μια σειρά έτσι... και κοντεύει να φύγει ο Σεπτέμβρης! Και μετά σου λένε "δεν κάνεις σωστή δουλειά" κι από πάνω! Πώς να την κάνω, κύριε;!! Μ΄αφήνεις;
      Φιλάκια πολλά, να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  4. Τι να σου πω κοπέλα μου μόνο υπομονή μέχρι να τακτοποιηθείς. Ευτυχώς τουλάχιστον που πάτησες στεριά και είναι πιο εύκολο να πηγαίνεις έστω και Σαββατοκύριακα στο σπιτάκι σου. Το βίντεο καταπληκτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Υπομονή" = το δεύτερο όνομά μου...
      Σε ευχαριστώ, Κατερίνα, για την εμψύχωση και την υποστήριξη!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Λυπάμαι για την ταλαιπωρία σου, Ελλη μου, κι εύχομαι σύντομα να τακτοποιηθείς στην τελική σου θέση.Το σημαντικότερο, όπως λές, είναι που είσαι πολύ πιό κοντά στο σπίτι σου και στον αντρούλη σου!
    Είδα το βιντεάκι σου και μου άρεσε πολύ!!! Συγχαρητήρια!!!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αυτό είναι το πιο σημαντικό, και ακόμη δεν το έχω συνειδητοποιήσει πλήρως, το πιστεύεις; Σαν ψέμα μου φαίνεται! Πολύ καλό για να είναι αληθινό, που λένε!
      Χαίρομαι που σου άρεσε το βιντεάκι και σε ευχαριστώ! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Εύχομαι αυτή να είναι η τελευταία σου ταλαιπωρία και να τακτοποιηθείς επί τέλους (ας όψονται οι ανεγκέφαλοι)....
    Το βίντεο είναι πολύ ωραίο !!!
    Καλό Φθινόπωρο και καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσε αυτό που έβαλες μέσα στην παρένθεση!
      Καλό φθινόπωρο επίσης, σε φιλώ και σε ευχαριστώ!
      Καλή μας εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Έλλη μου την είχα διαβάσει και παλιότερα την ιστορία σου και μου άρεσε πολύ, το βιντεάκι θα το δω αργότερα γιατί τώρα δεν έχω καλή πρόσβαση στο ίντερνετ.
    Σου εύχομαι να περάσεις όμορφα στη Νάουσα και να τελειώσει η ταλαιπωρία σου.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, να είσαι καλά, σε ευχαριστώ! Στέλνω πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Με το καλό να τακτοποιηθείς και να ηρεμήσεις επιτέλους να μπεις σε μια σειρά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Ελλη μου!!Σού εύχομαι καλή εγκατάσταση καί τέλος σέ όλες τίς ταλαιπωρίες σου!!Πολύ όμορφο τό βίντεό σου!!!Μπράβο σου!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ, Δήμητρά μου! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Αυτές οι ταλαιπωρίες σου Ε΄΄η μου τελειωμό δεν έχουν !!! Καλό φθινόπωρο σου εύχομαι με μόνιμη διαμονή για να χαλαρώσεις !! Το βίντεο πολύ όμορφο !!!
    Φιλάκια πολλά και γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με σκέφτονται, παιδί μου, φροντίζουν να μη χαλαρώσω και επαναπαυτώ και πάθω καμιά ζημιά, χεχεχε!!
      Σε ευχαριστώ, γλυκιά μου Νικόλ, καλό φθινόπωρο επίσης και πολλά-πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος23/9/14, 3:04 μ.μ.

    Ευτυχώς αν και δεν έχω fb, μια χαρά εμφανίζεται και σε εμένα το βιντεάκι και χαρηκα πάρα πολύ που το είδα!!! Την ιστορία δεν την είχα διαβάσει, είναι πολύ όμορφο το παραμύθι σου Ελλη!! Οσο για το βιντεάκι είναι εκπληκτικό!! Κι η μουσική υπόκρουση δένει άψογα και μου αρέσει πολύ που γυρίζει σαν σελίδα!! Μπράβο σου για το υπέροχο αποτέλεσμα!!!
    Με το καλό να εγκατασταθείς κι εσύ κάπου πιο μόνιμα επιτέλους και να μην σε ταλαιπωρούν... Καμιά φορά σκέφτομαι αν είναι όντως ανεπαρκείς κι αναίσθητοι ή το κάνουν επίτηδες για δικούς τους λόγους... Το σίγουρο είναι όσο μπορείς κάνε υπομονή κι αφού ευτυχώς είσαι πιο κοντά στο σπίτι σου θα παίρνεις έστω δυνάμεις!!! :)))
    Φιλάκια πολλά κοπέλα μου κι όλα να σου ρθουν βολικά από δω κι εμπρός!!! Καλή σου βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, ωραία που μου επιβεβαίωσες ότι υπέθεσα σωστά και μπορείς να το δεις κι εσύ! Ήξερα ότι δεν έχεις fb...
      Δοκίμασα να το ανεβάσω εδώ στο μπλογκ πρώτα και φαινόταν μια θολούρα από τη συμπίεση, ούτε εγώ δε μπορούσα να διαβάσω καλά-καλά το κείμενο. Έδειχνε χάλια... Σκέφτηκα να κάνω κανάλι στο YouTube κι να το βάλω εκεί, αλλά ήθελε G+ για να γραφτώ και δεν το χωνεύω αυτό το μαραφέτι... Μετά μου ήρθε η ιδέα για τη σελίδα στο fb και το δοκίμασα! Όλα καλά, λοιπόν!! Χάρηκα πολύ που σου άρεσε!
      Όσο για το άλλο θέμα, αναγκαστικά κάνω υπομονή. Δε νομίζω ότι έχουν άλλους λόγους πάντως που το κάνουν, είναι αυτοί που είπες. Το σύστημα τα τελευταία χρόνια είναι γεμάτο προχειρότητες του καθενός και "σκουπίσματα κάτω από το χαλί", σκέτος ταλαιπωριακός για εμάς, και κανείς δεν αναλαμβάνει την ευθύνη να το διορθώσει.
      Σε ευχαριστώ για όλα! Καλή εβδομάδα, στέλνω πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Ομορφιά μου,
    σήμερα με συγκίνησες λίγο παραπάνω, αλλά σήμερα επίσης με πήγες λίγο πιο ψηλά κι έγινα μπαλόνι κι είδα από ψηλά όσα κι εκείνο κι είδα κι εσένα να δημιουργείς και να μην το βάζεις κάτω κι όλα να προσπαθείς να τα κάνεις να έχουν ένα χρώμα φωτεινό, κόκκινο, όμοια με ένα μπαλόνι που πετά ψηλά στον ουρανό...... Σε γλυκοφιλώ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα να δεις πόσο με συγκίνησες με το σχόλιό σου... σε ευχαριστώ!!♥
      Μου έλειψες πολύ... το ξέρεις;
      Γλυκά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Με συγκίνησες ΄Ελλη μου...
    Τι όμορφα που έδεσες κείμενο, εικονογράφηση και μελωδία...Μπράβο κοριτσάκι μου...Χίλια μπράβο!! Τόλμησέ το και σε έντυπο....΄Εχει πολλά μηνύματα να δώσει η ιστορία του...
    ΄Οσο για την ταλαιπωρία σου, εύχομαι να λάβει τέλος όσο πιο σύντομα γίνεται...Το καλό είναι πως δεν σε χωρίζει θάλασσα, από το σπίτι σου πλέον...
    Πολλά φιλιά γλυκιά μου...♥
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ μου, σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Πόσο χάρηκα που σου άρεσε!
      Η έντυπη εκδοχή του είναι στα υπόψη για αργότερα, συνήθως τέτοιες ιστορίες, εικονογραφημένες, τις φτιάχνω σε έντυπη μορφή για τη βιβλιοθήκη μου...
      Σε ευχαριστώ επίσης πολύ και για τις ευχές σου! Σε φιλώ, καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  14. Να είσαι καλά, Μαρία Έλενα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τώρα που όλα θα τακτοποιηθούν , να δεις που θα είσαι καλύτερα και θα χαίρεσαι με όλη σου την καρδιά την διαδρομή των 2+ ωρών!!
    Το βιντεο είναι πολύ πολύ όμορφο !! Η μουσική επένδυση εξαιρετική!!
    Μεγάλο ταλέντο, Ελλη!!! Το' χεις !!! Μην το αφήσεις !!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη πως έτσι θα γίνει! Η αλήθεια είναι πως με όλη αυτή την ανακατωσούρα δεν πρόλαβα να συνειδητοποιήσω ακόμη καλά-καλά το γεγονός ότι τα Σ/κ θα είμαι πια σπίτι μου...
      Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για την εμψύχωση!
      Φιλιά πολλά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  16. Ελλη μου καλως ηρθες εδω κοντα στη Θεσσαλονικη, ειμστε σαν γειτονισες λιγο, ωραια πολη ειναι κα πιστευω οτι θα περασεις καλα και αν σε βγαλει ο δρομος σου κατα δω να στειλεις μηνυμα να βρεθουμε...παω να δω το εργο σου, φιλια πολλα και καλη διαμονη στο νεο σπιτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα!! :))
      Μια χαρά είναι εδώ, είμαι ευπροσάρμοστο ον, μην κοιτάς που τα είπα εδώ και ξέσπασα... Αν είναι να έρθω προς τα εκεί, θα σε ενημερώσω για να βρεθούμε!
      Φιλιά και σε ευχαριστώ για όλα!

      Διαγραφή
  17. Τη θυμάμαι την ιστορία με το κόκκινο μπαλόνι. Τη ζωντάνεψες υπέροχα Έλλη μου με το βιντεάκι σου. Κι ας έχει ατέλειες στην εμφάνιση. Όταν θα αποκτήσεις την εμπειρία και την τεχνογνωσία για πιο άρτιες δουλειές, θα ανατρέχεις σ' αυτά τα πρώτα σου βήματα και θα αναπολείς γλυκά τις πρώτες σου απόπειρες.
    Καλή εγκατάσταση και διαμονή στο νέο σου τόπο Έλλη μου! Κατά βάθος σε ζηλεύω, γιατί όση ταλαιπωρία κι αν έχουν οι μετακινήσεις, έχουν και μια μικρή γοητεία για το άγνωστο και το μη στατικό.
    Τα φιλιά και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο σε όσα λες! Σίγουρα δεν έχω ούτε εμπειρία, ούτε την κατάλληλη τεχνογνωσία, αλλά με ξέρεις, μου αρέσουν οι πειραματισμοί κι ας μην είναι τέλειο το αποτέλεσμα στην αρχή! Δοκιμάζοντας θα μάθω και θα γίνω καλύτερη...
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Καταλαβαίνω την οπτική σου περί μετακινήσεων, όντως έχουν τη γοητεία του καινούριου... και σίγουρα, έτσι όπως ζω, μόνο στατική δε μπορώ να χαρακτηρίσω τη ζωή μου, χαχα!!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  18. Καλως ηρθες!
    Καλό ξημέρωμα!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα και πάλι, Αριάδνη μου!
      Φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  19. Έλλη μου σου εύχομαι να τελειώσουν γρήγορα οι ταλαιπωρίες σου!!!
    Καλό φθινόπωρο!!
    Καλό βράδυ!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά! Μακάρι!
      Φιλιά και καλό βράδυ να έχεις! Καλό μας φθινόπωρο!

      Διαγραφή
  20. Τέλειο!!
    Θυμάμαι την ιστορία καλά, μα μαζί με εικόνα είναι το κάτι άλλο!!
    Ελπίζω οι ταλαιπωρίες σου να πάρουν τέλος!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Και εσύ περιπλανώμενη Βρούτα;
    Έχω και εγώ στον στενό οικογενειακό κύκλο περιπλανώμενη κοπέλα που δεν ξέρει τι στον κόρακα να κάνει με την προσωπική της ζωή.
    Με ένα κρεβάτι στην πλάτη βρίσκεται η κοπελιά και οι δικοί της.
    Για το φιλμάκι έχω να πω τα καλλίτερα.
    Καταπιάνομαι και εγώ με αυτό το σπόρ(μη φανταστείς τίποτα μεγαλοπαραγωγές,χα,χα,χα) καλύπτοντας οικογενειακές και φιλικές εκδηλώσεις.
    Το κάνω στο ΝΕΡΟ και έχει την πλάκα του.
    Να φανταστείς ότι σε μία συνάντηση ενός συλλόγου φωνάξανε φωτογράφο να κάνει ένα φιλμάκι από την συνάντηση το οποίο δεν άρεσε σε κανέναν και μόλις τους έδειξα την δική μου βερσιόν με παρακάλεσαν να τους φτιάξω 200 dvd για να τα μοιράσουν στους συμμετέχοντες.
    Το έκανα με μεγάλη χαρά αλλά μου βγήκε η Παναγία.
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τα ίδια, νομάδας... Ωραία το έθεσες με το κρεβάτι, δεν το είχα σκεφτεί έτσι, αλλά έτσι είναι!! (και ένα ψυγείο μαζί, και μια κουζίνα... και... και...)
      Σοβαρά κάνεις φιλμάκια και δεν είπες τίποτα;! (Κι εγώ από την άλλη, δεν ήξερα, δεν ρώταγα;)
      Θέλω μαθήματα!
      Θέλω μαθήματα!
      Θέλω μαθήματα!
      :)))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  22. Ελλη ευχομαι γρηγορα να τακτοποιηθεις οριστικα . Χαρηκα που ηρθες πιο κοντα μας και ελπιζω να σε δουμε καποια στιγμη!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου, Μαρία μου! Είθε να εισακουστούν σύντομα, γιατί ακόμη δεν βλέπω φως...
      Και ναι, ωραία θα ήταν, να το κανονίσουμε κάποια στιγμή!
      Φιλιά!

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...