Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Life Images #1

"Μια βόλτα και μια ανεμώνη [...] μου έδωσαν την ιδέα.
  Η ιδέα απλή όσο ένα λουλούδι και ελεύθερη όσο ο άνεμος που χαϊδεύει τα πέταλά του.
 Δεν είναι διαγωνισμός, δεν είναι πρόκληση, δεν απαιτεί παρά μόνο την ικανότητα να μπορούμε να βλέπουμε την ομορφιά και να την εκτιμάμε. Να την τιμάμε. Είναι ένα μοίρασμα. Μοίρασμα εικόνων, ομορφιάς, ψυχής, μοίρασμα ζωής." 

 Τα παραπάνω λόγια ανήκουν στη Μαρία (mytripsonblog). Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στην ανάρτησή της) . 
  Η ιδέα της έχει τον τίτλο  "Life Images". Και σήμερα, ανταποκρίνομαι με χαρά σ' αυτό το πρώτο κάλεσμά της.

*****

 Μετά από την άγρια ομορφιά μιας -σχεδόν- χειροπιαστής ομίχλης και μιας βροχής εξαγνιστικής, ήλιος λαμπρός ταξίδεψε στον ουρανό.  

 Ένα φυτό, αέρινο και δαντελένιο, στράφηκε με ευγνωμοσύνη να τον χαιρετίσει.

 Το γαλάζιο του ουρανού ήταν αυτό που ανταπέδωσε πρώτο το χαιρετισμό... και ύστερα, ο ήλιος έστειλε λίγες αχτίδες του σαν χάδι.




  Κι εγώ -τι τυχερή να το 'χω δει!- βρέθηκα εκεί... 

 Και μαγεμένη, έμεινα να αφουγκράζομαι τον γαλήνιο διάλογο του καθάριου λευκού με το χειμωνιάτικο γαλάζιο.

42 σχόλια:

  1. Κι εμείς ακόμα πιο τυχεροί, που μέσα από την ιδέα της Μαρίας μας, θαυμάζουμε τις ομορφιές που βλέπετε όλες σας!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Έλλη μου!!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))))
      Πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ κι από μένα, Γιάννα μου! Καλό βραδάκι!

      Διαγραφή
  2. Έλλη μου είμαι κι εγώ τυχερή και όλοι μας δηλαδή που είδαμε αυτή την εικόνα...αυτός ο διάλογος του καθάριου λευκού με το χειμωνιάτικο γαλάζιο θα συνεχίζεται για πάντα μέσα από την πανέμορφη φωτογραφία σου!...
    Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, βρήκα την ιδέα σου εξαιρετική, το μήνυμά της το ίδιο... και χαίρομαι που μπόρεσα να λάβω μέρος!
      Χαίρομαι επίσης που σου άρεσε η φωτογραφία μου! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφη η φωτογραφία σου, 'Ελλη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mάγεψε κι εμένα το καθάριο λευκό με το χειμωνιάτικο γαλάζιο.
    Μπράβο Έλλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που ένιωσες το ίδιο μ΄εμένα!
      Μετά από δυο μέρες άσχημου καιρού, όταν βγήκε ο ήλιος, ήταν σαν να "ξαστέρωσαν" και να χαμογελούσαν όλα...
      Φλώρα μου, φιλιά και σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  5. Πω, ρε! Σκίζετε! Θα σκάσω από το κακό μου, που ακόμα ψάχνω τα...κουμπιά, για να περνάω τις φωτό στον υπολογιστή (και καλά, κι εγώ τόσο ωραίες φωτό βγάζω, αλλά δεν τις βλέπετε, εμένα μου λες;; χαχα!!) Μούρλια!!! Γλυκό φιλάκι κι ευχαριστώ για το υπέροχο θέαμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, άσε τα "πω, ρε, σκίζετε" και βάλε μπρος να ανακαλύψεις τα κουμπάκια! Είμαι σίγουρη ότι βγάζεις ωραίες λήψεις, οπότε, δεν ιδρώνει το αυτί μου με ό,τι λες!
      Εγώ ευχαριστώ για την εμψύχωση... και περιμένω να δω φωτό σου!!
      Υ.Γ. Όποιος παιδεύεται με τα κουμπάκια, ζητάει πού και πού και καμιά βοήθεια... τόσοι νοματαίοι είμαστε εδώ!!!!! Δεν αφήνει τον εαυτό του να παιδεύεται απεριόριστα (έτσι, για να έχει δικαιολογία!!!!!!)
      :)))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Το λευκό με το απαλό γαλάζιο , τυχεροί όσοι μπορούμε να το δούμε Ελλη μου γιατί πολλές φορές είναι μπροστά μας και δεν το έχουμε δει .
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι μπορούμε να το δούμε, Νικόλ μου! Αρκεί να ΘΕΛΟΥΜΕ...
      (ορίστε, είπα τη μαγική λέξη)
      Φιλάκια κι από μένα!

      Διαγραφή
  7. Πολυ ομορφη! Το χειμωνιατικο γαλαζιο ειναι το αγαπημενο μου.
    (Ηρθα απ'της Μαριας!) Καλη βδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες! Σ΄ευχαριστώ πολύ!
      Καλή εβδομάδα επίσης!

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος22/1/14, 12:57 π.μ.

    Τι πανέμορφη ιδέα της Μαρίας!!!! Η φύση να οργιάζει από χαρά!!! Είναι ολοζώντανη η φωτογραφία σου Ελλη μου!! Και η περιγραφή είναι ζωγραφιά!!!
    Υπέροχο!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι καταπληκτική ιδέα; Το μόνο που έχει κανείς να κάνει, είναι να αφεθεί να δει την ομορφιά - υπάρχει παντού γύρω μας, αυτό είναι σίγουρο!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η φωτογραφία (και η περιγραφή, βεβαίως-βεβαίως!!)
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  9. Tι όμορφη ανάρτηση...τι ωραία λόγια..τι όμορφη φωτογραφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφη η ιδέα της Μαρίας...
      Σ΄ευχαριστώ, Δελφινάκι μου!
      :)

      Διαγραφή
  10. Πολύ μου αρέσει! Να μαγεύεσαι και να χαίρεσαι με κάτι που οι άλλοι το θεωρούν καθημερινό!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το καθημερινό έχει τη μαγεία του, μην το ξεχνάμε! Και όσο κι αν μας φαίνεται ίδιο κάποιες φορές, κατά βάση, δεν είναι... ποτέ δεν μπορεί να είναι.
      Φιλάκια, Πινελιά μου!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφη εικόνα. Το γαλάζιο του ουρανού τόσο αισιόδοξο...
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανέφελος ουρανός και λαμπερός ήλιος...
      Το ίδιο σκέφτηκα κι εγώ όταν είδα τη λήψη!
      Φιλάκια κι ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  12. Τι ομορφο σκηνικό!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή χρονιά σου εύχομαι,δημιουργική και ευτυχισμένη!!! Η φωτογραφία σου φανταστική και πολύ όμορφα και τα λόγια που τη συνοδεύουν!!! Να είσαι καλά,πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης καλή χρονιά, Σπυριδούλα μου, με υγεία και ευτυχία!
      (είδες, πέρασα και πάνω στη βιασύνη μου δε σου ευχήθηκα προηγουμένως!)
      Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Ευαίσθητη ψυχούλα γειάσου Δεν σε ξεχνώ αλλά δεν είχα υπολογιστή !!!από *ιόσεις , μέχρι σκληρό δίσκο, μέχρι κάρτα μνήμης και ακόμη διάφορα που δυσκολεύομαι να βρω ακρη!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, γλυκιά μου Έφη!
      Ωχ-ωχ!! Όλα μαζί; Αν θέλεις βοήθεια να μου πεις!
      Μη στενοχωριέσαι, ξέρω ότι δε με ξεχνάς.
      Φιλάκια πολλά σου στέλνω!

      Διαγραφή
  15. Και μας χάρισες μια πανέμορφη φωτογραφία! Ευχαριστία στο δημιουργό :)
    Φιλάκια πολλά Έλλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)))

      Ευχαριστία στη φύση
      που πάντα μας εκπλήσσει...

      (να και ο ποιητικός οίστρος, χεχεεε...!!!)

      Χαίρομαι που σου άρεσε! Φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  16. Πάλι εδώ!!!! Έχεις ένα βραβειάκι όποτε μπορείς πέρασε να το πάρεις http://swanocean.blogspot.gr/2014/01/a-new-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι ομορφιά !! Σαν φρέσκια ανάσα ήταν η φωτογραφία και τα λόγια σου :)
    Πάω και από τη Μαρία !!
    Φιλιά Έλλη, καλό βράδυ **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)) Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ, Λύριελ μου!!
      Φιλάκια, να είσαι καλά και να περνάς όμορφα! Καλό βράδυ ή καλημέρα να πω; (ποτέ δεν τα πήγα καλά με τη διαφορά της ώρας μεταξύ μας!!!!)

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...