Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Κέρκυρα: Κανόνι, Παλαιοκαστρίτσα, Αγ. Γόρδιος, Λίμνη Κορισσιών... και μερικά ακόμη στιγμιότυπα από το ταξίδι




    Από την επίσκεψή μας στο Κανόνι...  η τοποθεσία πήρε το όνομά της από ένα γαλλικό κανόνι τύπου πυροβολαρχίας που υπάρχει εκεί. Η θέα προς το Ποντικονήσι και το Μοναστήρι της Παναγίας της Βλαχέρνας, είναι απίστευτη:


   Έχει ένα κατάστημα εκεί για καφεδάκι, έτσι καθίσαμε για να απολαύσουμε καλύτερα τη θέα... και γνωρίσαμε και την τοπική μπύρα.


  Το αεροδρόμιο βρίσκεται ακριβώς δίπλα, επομένως τα αεροπλάνα προσγειώνονται και απογειώνονται ΠΟΛΥ κοντά σου... και φυσικά όλοι οι επισκέπτες τραβούν ενδιαφέρουσες λήψεις! Μαζί κι εγώ...




Η είσοδος του Μοναστηριού της Παναγίας Βλαχέρνας.
  
   Επισκεφθήκαμε και το Μοναστήρι της Παναγίας Παλαιοκαστρίτσας... εκεί λειτουργεί και ένα μουσείο με βυζαντινές και μεταβυζαντινές εικόνες, ιερά άμφια, σκεύη, βιβλία, αλλά και τα απολιθωμένα οστά ενός κήτους και ένα τεράστιο κοχύλι.


Προσπαθούσα να φωτογραφίσω την είσοδο, αλλά συνεχώς περνούσε κόσμος... 
και στο τέλος, έβγαλα αυτή τη φωτογραφία... η οποία μου άρεσε πάρα πολύ!!!


Το τεράστιο κοχύλι... 

και η θέα από το Μοναστήρι


   Να και ο Άγιος Γόρδιος... μια από τις πιο δημοφιλείς παραλίες της Κέρκυρας. Πήρε το όνομά της από την ομώνυμη εκκλησία του Αγ. Γορδίου, η οποία βρίσκεται στο κέντρο της αμμουδερής παραλίας.


Στη διαδρομή, βλέπεις παντού κυπαρίσσια...


   Θέλαμε να πάμε και στη λίμνη Κορισσιών, έτσι οδηγήσαμε προς τον Άγιο Ματθαίο για να τη βρούμε... Οι πινακίδες έξω από την πόλη της Κέρκυρας είναι τοποθετημένες οι περισσότερες κάπως περίεργα (αντί για πριν, είναι μετά τις στροφές κι έτσι σπάνια τις βλέπεις εγκαίρως για να στρίψεις, ή είναι χαμένες στη βλάστηση, ή έχουν ξεθωριάσει)...


    Τελικά, αν και δυσκολευτήκαμε λίγο, καταφέραμε να βρούμε τη λίμνη... κι εκεί ανακάλυψα κι ένα ενδιαφέρον πινακιδάκι, το οποίο και φωτογράφισα με φόντο τη λίμνη.


Και μερικά αγριολούλουδα...



    Επειδή όμως όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν...





... έτσι και το δικό μας ταξίδι έφτασε στο τέλος του. Πήραμε το πρωινό πλοίο, το οποίο βρισκόταν "χαμένο" ανάμεσα σε τεράστια κρουαζιερόπλοια στο λιμάνι...


... όπου κατάφερα, με την άδεια του καπετάνιου, να φωτογραφίσω την καμπίνα πλοήγησης... (ευκαιρία δεν αφήνω να πάει χαμένη!!!)



... και αποχαιρετήσαμε την Κέρκυρα, γεμάτοι εικόνες από τις ομορφιές της.


 

40 σχόλια:

  1. Για άλλη μια φορά θα πω ότι είναι πανέμορφος τόπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω παρά να συμφωνήσω! Η Ελλαδίτσα μας έχει απίστευτες ομορφιές, σε κάθε γωνιά της...

      Διαγραφή
  2. Wonderful photos and impressions from your beautiful trip!!! The sunset photos are gorgeous!
    Have a lovely weekend! Filakia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι όμορφο και ρομαντικό ταξίδι..ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας τις φωτος σου..ολες πανεμορφες..πανεμορφος τοπος φαινεται.. λατρεψα τις φωτος με το ηλιοβασσιλεμα και την τελευταια.. το μεγαλο κοχυλι πολυ μου αρεσε... η κοπελα που στεκεται στην εισοδο της εκκλησιας με τα ασπρα της , την παναγια μου θυμισε ..αυτο μου θυμισε δε ξερω γιατι :) καλα εκανες κι αρπαξες την ευκαιρια και μπηκες στην καμπινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου πολύ χαίρομαι που ευχαριστήθηκες την... ξενάγηση!

      Η κοπέλα στη φωτογραφία μου έφερε κι εμένα κάτι αντίστοιχο στο νου... αν δεν είχε τα γυαλιά ηλίου της, η φωτογραφία θα φάνταζε εντελώς εξωπραγματική! Το βλέμμα της έχει "κάτι", είναι σοβαρό και ήρεμο... και η όλη εντύπωση ενισχύεται πολύ από το ντύσιμό της!

      Όσο για την καμπίνα του καπετάνιου... πάντα ήθελα να το κάνω αυτό!!!! Ευτυχώς συμφώνησε να με αφήσει να φωτογραφίσω το εσωτερικό της!

      Διαγραφή
  4. Αχ τι μου θυμισες τωρα. Ταξιδακι με τις κολλητες μετα απο Πανελληνιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η Κέρκυρα είναι από τα μέρη που θέλεις να ξαναπάς,γιατί είναι πανέμορφη. Ευχαριστούμε που μας ταξίδεψες τόσο όμορφα! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι αλήθεια! Επίσης, αν έχεις λίγες ημέρες περιθώριο για να τη δεις, όπως είχαμε εμείς, δεν προλαβαίνεις να τη γυρίσεις όλη... οπότε, επιβάλλεται να ξαναπάς! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Λοιπόν, λέω να οργανώσουμε ταξιδάκι, κάτι σαν 5ήμερη, στην Κέρκυρα όπου ξεναγός μας θα είσαι εσύ!!!!!!!! Μα τόσο όμορφα που περιέγραψες το ταξίδι σου! Να'σαι πάντα καλά, Ελλη μου!
    Οσο για την φωτο της καμπίνας, τι να πω!!!! Ευγενική χορηγία των ..ferries!!! χαχα!!
    Φιλάκια, καλή Κυριακή και "εις άλλα με υγεία"!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία θα ήταν αν το κάναμε αυτό!! Χαίρομαι που ευχαριστήθηκες την περιγραφή. Έβαλα τα δυνατά μου!!!!

      Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. εισαι η μαγια τσοκλη του διαδυκτιου!!!σ'ευχαριστουμε για το οδοιπορικο στην "Κορφου" και του χρονου να πας κι αλλου και να μας φερεις ακομη περισσοτερες φωτογραφιες και περιγραφες!!!
    φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!! Μη μου λέτε τέτοια... θα το πάρω πάνω μου!!

      Χαίρομαι που σου άρεσε το οδοιπορικό - καλά να είμαστε και ελπίζω να ακολουθήσουν κι άλλα... (Θεού θέλοντος και Εφορίας επιτρέποντος, χαχα!) Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Νομίζω πως για το ταξίδι σου αυτό συνωμότησε όλο το σύμπαν.
    Οι διακοπές απ' τη δουλειά, ο καλός καιρός, το υπέροχο μέρος...
    Το άξιζες και το απόλαυσες...
    Εύχομαι γρήγορα να γίνει το επόμενο.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου, πραγματικά συνωμότησε όλο το σύμπαν! Εκτός από όσα αναφέρεις, θα προσθέσω και το πιο σημαντικό: είχαμε εξασφαλισμένη τη διαμονή σε φιλικό μας σπίτι, αλλιώς θα ήταν αδύνατο να καταφέρουμε να πάμε. Το ταμείον είναι μείον, βλέπεις... και οι διακοπές πλέον έχουν γίνει όνειρο απατηλό...
      Πολλά φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  9. Ε, αν σου πω πως ΘΕΛΩ ΚΙ ΑΛΛΟ???!!!
    ;-)
    Φιλάκια, κούκλα μου!!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, κι εγώ θα σου πω πως θα το φροντίσω, σύντομα... δε λέω τίποτε άλλο!
      Φιλάκια, Γιάννα μου! Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχες φωτογραφίες ενός υπέροχου τόπου!!
    Σε ευχαριστώ για το όμορφο ταξίδι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το απόλαυσες! Πολλά φιλιά κι από εμένα, Μαρία μου!

      Διαγραφή
  11. th omwrfes fwtografies einai aytes h kerkira einai panemorfh opote kai na pas sai eyxaristoymai poy mas tajideces xronia polla kai gia thn giorth ths manas polla filakia kalo brady.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και σε εσένα, Βάσω μου, για σήμερα!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η βόλτα! Φιλάκια, καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  12. Α!!!Μέχρι και τον Άγιο Μτθαίο μου θύμισες!!!!!Δέκα μήνες έμεινα εκεί(διορισμός)!!!Τι ωραία που μας τα θυμίζεις γιατί δυστυχώς δεν μπόρεσα να ξαναπάω!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, τι σύμπτωση!!! Ελπίζω να ήταν όμορφη η διαμονή σου εκεί και να πέρασες ωραία το διάστημα που έμεινες στην Κέρκυρα.
      Μπορεί να μην μπόρεσες να ξαναπάς έως τώρα, αλλά ποτέ μη λες ποτέ... ίσως συμβεί αργότερα! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος12/5/13, 10:01 μ.μ.

    Μπραβο σου η Κέρκυρα είναι αγαπημένο νησί, έχω πάει αλλά το ξαναζώ μέσα απο τις ωραίες φωτογραφίες σου τώρα που δεν ταξιδεύω πολύ πολύ, να πηγαίνεις πάντα ταξιδια σου εύχομαι και να περνάς καλά, αυτά μένουν, Μαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου, δίκιο έχεις, αυτά μένουν... Μη νομίζεις, κι εγώ δεν ταξιδεύω συχνά πλέον - πού να μείνουν χρήματα για τέτοια! Χαίρομαι που σε "ταξίδεψα", έστω και μέσα από εδώ... Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Θεά!!!
    Αφού φωτογράφισες κάθε γωνιά και χωράφι του νησιού, εισέβαλες και στα άδυτα του καπετάνιου! Μπράβο ρε Έλλη!
    Λοιπόν περάσαμε τέλεια στην εκδρομούλα μαζί σου, να είσαι καλά να ξαναπάς σύντομα!
    Η Κέρκυρα... αρχόντισσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα!! Αν εισέβαλα, λέει!!

      Χαίρομαι που πέρασες καλά! Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Έλλη μου μας ταξίδεψες σήμερα με τις όμορφες φωτογραφίες σου.
    Να είσαι καλά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ να είσαι καλά, Ελένη μου! Ήταν χαρά μου να μοιράζομαι όλη αυτή την ομορφιά και μαζί σας... Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Αχ τη λατρεύω την Κέρκυρα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς να μην λατρέψει κανείς αυτό το νησί; Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Υπέροχο το ταξιδάκι που μας πηγαίνεις μαϊμουδίτσα μου...

    Αν θέλεις πέρνα από το σπιτάκι μου να παραλάβεις ένα βραβείο στο λινκ
    http://marsiabramucci.blogspot.gr/2013/05/painted-roses-and-awardssss.html

    Καλή εβδομάδα σου εύχομαι...
    Σε φιλώ γλυκά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η βόλτα!

      Έρχομαι από σένα αμέσως! Καλή εβδομάδα, φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  18. Καλημέρα Έλλη μου και καλή εβδομάδα!!! Θαύμασα τις ομορφιές της Κέρκυρας, σε κάθε μικρή γωνιά της, μέσα από το μπλογκ σου!!!
    Κι εσύ σαν εμένα είσαι?? Τραβάς φωτογραφίες οτιδήποτε σου κάνει εντύπωση?? :D
    Χαίρομαι που πέρασες τόσο όμορφα φίλη μου!!! Να είσαι καλά!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα, Φωτεινή μου!

      Μοιάζουμε, ναι! Το ίδιο κάνω κι εγώ... Μου αρέσει επίσης να φωτογραφίζω πράγματα που δεν τραβούν και τόσο την κοινή προσοχή, όπως το πινακιδάκι στη λίμνη!! Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Ωραίο το ντοκιμαντέρ σου για την Κέρκυρα!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το ευχαριστήθηκες, Στέλιο μου! Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  20. Ανώνυμος19/5/13, 8:26 μ.μ.

    Κέρκυρα,Κέρκυρα με το ποντικονήσι!Με τα καντούνια τα στενά,που τα ΄χεις σεργιανίσει!ααααααααααχ!Είδες τι όμορφο νησί που είναι!Ευτυχώς που έγραψες κάποια ιστορικά στοιχεία και μορφώθηκα λίγο!φιλάκιαααααααα!προϊσταμένη από Κέρκυρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!! Ή κάνουμε οδοιπορικό, ή δεν κάνουμε!!! Το πήρα ζεστά!! Ευτυχώς είχα μαζέψει όλα αυτά τα πληροφοριακά έντυπα από τα μουσεία και τις εκκλησίες... με έβγαλαν ασπροπρόσωπη!!! Φιλάκια πολλά και κοίτα να τα απολαύσεις τα καντούνια όσο περισσότερο μπορείς, προϊσταμένη μου!!

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...