Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

Χειμωνιάτικο κολιέ-μενταγιόν με νήμα και μεταλλικά στοιχεία

     Να'μαι και πάλι... Αυτές τις ημέρες θα σας δείχνω κάποιες δημιουργίες μου που έκανα πριν τις γιορτές, αλλά δεν πρόλαβα να τις ανεβάσω πριν μπούμε για τα καλά στο κλίμα των εορταστικών κατασκευών. 

   Σήμερα έχω να σας δείξω ένα μακρύ κολιέ-μενταγιόν που έφτιαξα. Χρησιμοποίησα νήμα και διάφορα μεταλλικά στοιχεία και χάντρες. Το κεντρικό, οβάλ μεταλλικό στοιχείο ήταν σκέτο ασημί - έβαλα το κατιτίς μου, εφαρμόζοντας επάνω του πάστες. 



Μακρύ κολιέ-μενταγιόν με ασημί μεταλλικά στοιχεία και χάντρες. 
Το οβάλ συνδετικό στοιχείο είναι επεξεργασμένο με ασημί πάστες 
σε δύο τόνους (ανοιχτή-σκούρα)


     Καλό σας βράδυ!


29 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο,καλή μου!Έχεις πολλά ταλέντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. α, ειναι πολυ ωραιο!!!γεια στα χερια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αρχίσαμε τις δημιουργίες βλέπω πάλι....
    Μπράβο πολύ ωραίο και ανατρεπτικό.
    Να το φοράς και να κάνεις εντύπωση.
    Καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κατά δύναμη...!! Αν και αυτό δεν το έκανα τώρα, έγινε πριν τις γιορτές και δεν πρόλαβα να σας το δείξω. Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ομορφο κολιέ,με πολύ ωραία χρώματα!!!Μπράβο!!
    Καληνύχτα,φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει! Τα χρώματα είναι τα αγαπημένα μου... Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Είναι πολύ εντυπωσιακό! Και μου αρέσει που χρωμάτισες το οβάλ στοιχείο! Καλοφόρετο να είναι! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! Στην αρχή είπα να αφήσω το οβάλ στοιχείο ως έχει, αλλά μετά το ξανασκέφτηκα και το διακόσμησα. Δεν το μετάνιωσα! Φιλάκια.

      Διαγραφή
  6. Πολύ ζεστό και συνάμα λαμπερό το κολιέ σου Μπράβο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολυ πολυ ομορφο κ χουχουλιαρικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, χουχουλιάρικο, όντως!! Το νήμα εν τω μεταξύ είναι πολύ απαλό, χαίρεσαι να το πιάνεις!!!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Ελλη μου!!Πολύ όμορφο καί εντυπωσιακό τό κολιέ σου!!Αυτό τό χρώμα,είναι το αγαπημένο μου!!Ξέχασα καί ζητώ συγνώμη, νά σέ συγχαρώ γιά τό βραβείο πού πήρες καί ανέφερες στήν προηγούμενη ανάρτηση!!Τό αξίζης πραγματικά φίλη μου!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Δήμητρα! Κι εμένα το αγαπημένο μου είναι, όπου και να το δω μου τραβάει ευχάριστα την προσοχή και μου φέρνει στο νου θάλασσες και διακοπές και όμορφη διάθεση! Γι' αυτό κι έχω γεμίσει τη μισή μου ντουλάπα με αυτό το χρώμα...

      Όμως, να μη ζητάς συγνώμη, δεν έγινε και τίποτα! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Φιλάκια, καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  9. Πολύ εντυπωσιακό και σε όμορφο χρώμα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάρα πολύ όμορφο και εντυπωσιακό και με υπέροχα χρώματα!!!Μου άρεσε πολύ και που χρωμάτισες το οβάλ στοιχείο!!!Φιλάκια πολλά και καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι!! Καλό Σαββατοκύριακο επίσης, να περάσεις τέλεια! Φιλάκια.

      Διαγραφή
  11. χρονια πολλα και καλα

    σε περιμενω στο σπιτακι μου να μου λες την παοψη σου για οσα κανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά, Ιωάννα, καλή χρονιά! Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη, θα περάσω κι εγώ!

      Διαγραφή
  12. πολύ χαριτωμένο και ξεχωριστό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Gosto da cor, do pingente e da elegância do colar.
    Parabéns pela sensibilidade artística!
    Ótimo fim de semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°✿✿♡⊱╮╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so much for visiting, and for your kind words! Have a wonderful weekend!

      Διαγραφή
  14. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ πολύ όμορφα χρώματα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...