Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Μια "ρόδινη" καλησπέρα, πασπαλισμένη με λίγες ευχές και πολλά ευχαριστώ!

      Καλησπέρα σε όλους σας!

     Χρόνια Πολλά και καλά! Ελπίζω να σας βρίσκω όλους καλά και να περνάτε όμορφα αυτές τις γιορτινές ημέρες! 

     Λόγω του ότι δεν έχω πρόσβαση στο ίντερνετ αυτές τις μέρες που βρίσκομαι στη "βάση" μου, έχω χαθεί λιγάκι κι έχω αραιώσει αναγκαστικά τις επισκέψεις μου στα σπιτάκια σας. Επίσης, δεν καταφέρνω να απαντήσω στα σχόλια του καθενός σας ξεχωριστά, όπως μου άρεσε να κάνω - ελπίζω να μη μου θυμώσετε! Η αλήθεια είναι ότι μου λείπετε αρκετά... αφήστε που χάνω και τα νέα σας... Υπόσχομαι όμως, επιστρέφοντας, να είμαι μαζί σας όπως και πριν! 

    Τώρα, κάνω την ανάρτηση από το πατρικό μου σπίτι - και θέλω να σας πω την καλησπέρα μου, να σας στείλω την αγάπη μου και να σας ευχαριστήσω για όλες τις όμορφες ευχές που μου δώσατε τις προηγούμενες μέρες. Ανταποδίδω όλες τις ευχές σε όλους!! Μπορεί να μην έχουμε βρεθεί (ακόμη!) από κοντά, αλλά είστε όλοι σας μέσα στην καρδιά μου, ο καθένας ξεχωριστά και όλοι σας μαζί - είστε οι Φίλοι μου!  

     Γράφω στον τίτλο ότι έχω να σας πω μια "ρόδινη" καλησπέρα. Γιατί ρόδινη;

     Μα...
     
     Λοιπόν, το ρόδι είναι ένας ευλογημένος καρπός. 

     Εκτός του ότι κάνει απίστευτο καλό στην υγεία μας, είναι ένας καρπός που έχει και συμβολικό χαρακτήρα: αποτελεί σύμβολο καλής τύχης, αφθονίας, γονιμότητας και πλούτου. Έτσι, συχνά, μέσα στις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, χρησιμοποιείται για γούρι - είτε ο ίδιος ο φυσικός καρπός σε συνθέσεις και στολίσματα (σε πιατέλες, μαζί με κεριά για παράδειγμα), είτε οι καλλιτεχνικές απεικονίσεις του (αποτυπωμένος επάνω σε ημερολόγια, κρεμαστά γούρια στην είσοδο των σπιτιών, σε μπρελόκ, στεφάνια και σε άλλα).

  Ένα έθιμο της ελληνικής παράδοσης για την Πρωτοχρονιά, επιβάλλει τα πρώτα λεπτά της έλευσης του Νέου Χρόνου να κάνουμε το λεγόμενο "ποδαρικό" στο σπίτι μας, σπάζοντας ένα ρόδι στην είσοδο, για καλή τύχη και για ευημερία. 

  Στα μέσα Νοεμβρίου, φωτογράφισα στο πατρικό μου σπίτι τη ροδιά μας, που τότε ήταν φορτωμένη με καρπούς.  Με αυτές τις φωτογραφίες, επέλεξα να σας δώσω τις ευχές μου για την Έλευση του Νέου Χρόνου:














   Εύχομαι με όλη μου την καρδιά να είναι τόσα τα καλά που θα φέρει ο Νέος Χρόνος στα σπιτικά σας, όσα είναι και τα σπόρια του ροδιού. Να έχετε υγεία και ευημερία και κάθε ξεκίνημα που θα κάνετε εσείς και τα αγαπημένα σας πρόσωπα τη Νέα Χρονιά, να είναι καλό και τυχερό.


     Πολλά φιλιά σε όλους! 

16 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Πολύ όμορφη η ανάρτηση σου και οι πληροφοριες για το ρόδι. Τα γνωρίζω και γω αυτά (γούρι,καλοτυχία,σπάσιμο) Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σου. Να ευχηθώ κι εγώ ο νέος χρόνος να είναι γεμάτος αγάπη και υγεία και καλύτερες στιγμές να έρθουν στις χώρες μας.

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα και χρόνια σου πολλά!
    Εύχομαι εναν ολοκαίνουριο χρόνο ροδοκόκκινο και γλυκό,όπως και τα ρόδια που κρέμονται απο το δεντράκι σου!
    Δεν κρατάμε κακίες εμείς εδω στο blogοχωριό,να ξέρεις!:)
    Σε περιμένουμε να επιστρέψεις με πολύ και καλή διάθεση!
    Καλό σ/κ*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά να έχεις κορίτσι μου,ο Νέος Χρόνος να σου φέρει υγεία, χαρές και όμορφα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά να έχεις και πολύ ρόδινη
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφες φωτογραφίες και τι όμορφες ευχές..τα ρόδια τα λατρεύω για όλα όσα συμβολίζουν και υπόσχονται..
    Καλή ρόδινη χρονιά να έχεις, με υγεία και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ για τα τόσα ρόδια κι ότι αυτά συνεπάγονται.
    Να περνάς καλά στο πατρικό σου και με το καλό η καλή χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή Χρονιά να έχεις γεμάτη από υγεία,,, ευτυχία και ότι άλλο επιθυμείς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλη Χρονια με υγεια, αγαπη και ευτυχια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!Μέ τό καλό νά μάς έρθης!!Καλά νά περάσης!Καλή Χρονιά,μέ υγεία καί αγάπη!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά και το 2013 να είναι καλύτερο από τις άλλες χρονιές!!!Με υγεία πολλή!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά!!!!καλή χρονιά!!!με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή Χρονιά, Χρόνια Πολλά με υγεία, χαμόγελα και αισιοδοξία!!!
    Ευτυχισμένο το 2013!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  13. Καλή χρονιά, όμορφη και δημιουργική, γεμάτη υγεία και αγάπη να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...