Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Χειροποίητα σκουλαρίκια με την τεχνική Decoupage και φύλλο αλουμινίου

     Η νοοτροπία του "δεν πετάω τίποτα" (γιατί κάπου μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά το οτιδήποτε!) δεν είναι καινούρια, καινούρια είναι η ταχύτατη διάδοσή της στις μέρες μας. Θέλεις από τη μία το οικολογικό της μήνυμα, θέλεις από την άλλη οι κρίσεις (οι προσωπικές που περνάμε) λόγω της κρίσης (στην οικονομία) αρχίσαμε να μαζεύουμε... να μαζεύουμε... μπας και χρειαστεί κάπου ξανά αυτό που μαζεύουμε: κουτάκια, υφάσματα, ξυλάκια, παλιά παπούτσια, παιχνίδια... Η πλήρης απενοχοποίηση των γεμάτων αποθηκών και η "χαρά του παιδιού" για μένα, αφού κάτι θα βρω να κάνω με αυτά που μαζεύω... Εντάξει, δεν κρατώ σκουπίδια, αλλά κρατώ αυτά που για άλλους φαίνονται να είναι σκουπίδια, εγώ όμως μέσα τους βλέπω κάτι το μαγικό και ένα νέο μέλλον, αφού μεταμορφωθούν.

        Μου αρέσει να λέω ότι είμαι "καφεμανής" (η λέξη μάλλον είναι δικής μου εφεύρεσης) αλλά τελοσπάντων, λατρεύω τον καφέ, οπότε αλήθεια είναι. Έχω μανία με τον καφέ. Τελευταία όμως απέκτησα μανία και με το να μαζεύω τα αλουμινένια καπάκια προστασίας που έχει ο στιγμιαίος καφές. Βλέποντάς τα όλα μαζί, μόνα τους χωρίς ταίρι, αποφάσισα να τα παντρέψω με μια άλλη μου μανία, τις κατασκευές. Έτσι, προέκυψαν κάποια ζευγάρια σκουλαρίκια... από αυτά μερικά έμειναν σε μένα και άλλα πήγαν επίσκεψη στα αυτιά φίλων... Δεν ξέρω να σας πω σίγουρα γι' αυτούς, εγώ πάντως τα φοράω πίνοντας τον αγαπημένο μου καφέ!


ΚΩΔ. Ea1

Σκουλαρίκια με την τεχνική Decoupage, από φύλλο αλουμινίου και χάντρες



ΚΩΔ. Ea2  

Σκουλαρίκια με την τεχνική Decoupage, από φύλλο αλουμινίου, 
χάντρες και πούλιες - μεταλλικά αστεράκια



ΚΩΔ. Ea3 

Σκουλαρίκια με την τεχνική Decoupage, 
από φύλλο αλουμινίου και σατέν κορδελίτσα


4 σχόλια:

  1. Πολύ δημιουργική σε βρίσκω. Είμαι κι εγώ καφεμανής και επίσης λεχω διάφορα κουτιά μέσα στα οποία μαζεύω ότι "σκουπίδι" μου γυαλίσει. Μου αρέσει πολύ το blog σου. Έχω ένα πρόβλημα....δεν μπορώ να δω τους αναγνώστες σου για να γραφτώ. Θα σε επισκέπτομαι όμως και κάποια στιγμή θα λυθείκαι το πρόβλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, Κατερινάκι, καλώς ήλθες! Χαίρομαι που σου άρεσε το blog. Όσο για το πρόβλημα, πρέπει να είναι θέμα του... δαίμονα του blogger, απ΄όσο μπορώ να δω, γιατί δεν βρήκα άλλο σφάλμα! Ελπίζω να λυθεί σύντομα, φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος12/4/14, 9:13 μ.μ.

    Καλησπερα!να ρωτησω,και εγω κραταω τα καπακια αλουμινιου και κανω τη μεθοδο decoupage.ομως ειναι πολυ μαλακο αλουμινιο το υλικο και τσαλακωνεται.εχεις καμια ιδεα;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! Όντως είναι μαλακό το υλικό, οπότε θα πρέπει να το ενισχύσεις. Μια ιδέα είναι να χρησιμοποιήσεις χαρτόνι ενδιάμεσα και να εφαρμόσεις εκεί το decoupage. Θα μπορούσε να είναι ακόμη και ένα λεπτό φύλλο πηλού... ή ο,τιδήποτε άλλο σταθερό και σκληρό.

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...